Recenze (1 068)
Sinister (2012)
Bez hodnocení. Nemůžu dát hvězdy něčemu, co mě znepokojovalo ještě několik dnů po shlédnutí. Horor s tou největší možnou hutností, pro mě osobně extrémní psycho. Pokud se mě někdo zeptá "doporuč horor", nově dávám tento ačkoliv ho už nikdy nechci vidět znovu. Derrickson potvrzuje pozici!
Dredd (2012)
Za mě OK, ovšem nutno podotknout, že co měl Dredd se Stalonnem nemá Dredd 3D a naopak. První zmiňovaný soudce je totiž osobnost kolem, které je budován jistý kult v průběhu celého filmu, ovšem zbytek nestojí za nic a vlastně tu je Dredd bez uniformy po takřka celou dobu. Dredd 3D je vizuálně velmi vydařený, Mega city 1 je prostě parádní, Dredd vypadá jako Dredd. Ale je tam tak nějak plácnutý, mohl to být prakticky kdokoliv jiný a nic by to na filmu neměnilo. To je trochu špatně. Jinak Urban se s tou svojí držkou na hlavní roli výborně hodí. Mimochodem také čuju pěkný soundtrack!
Chata v horách (2012)
Vůbec to není špatný, nejenom nápad, ale i zpracování, na konci čeká fandy hororu skutečná lahůdka.
Johnny English se vrací (2011)
Johnny se neměl vracet
Temný příliv (2012)
Nevěřil jsem ale je to opravdu bída. Na první akci čekáte přes hodinu, do té doby se autor šťourá ve svědomí hrdinů a nechá nás poslouchat debilní kecy. Jedna hvězda za podmořské záběry. Taky jich nějak extra moc není ovšem.
Muž na hraně (2012)
Ten konec je fakt debilní, ale jinak mi Leth zahrál na strunu. Komorní thriller, chvilkama mi to připomínalo Telefonní budku.
Gang Story (2011)
MR73 se to ani náhodou nevyrovná, i tak ale Marchal podal opět výkon hodný zkušeného rejži. Má to napětí atmosféru, výborné obsazení.
Vendeta (2011)
Pro mě naprosto ideální odpočinkovej kousek, bez nutnosti přemýšlení.
Hunger Games (2012)
Čekal jsem teenagerovskou slátaninu, novou uměle vytvořenou modlu pro pubescenty, která vydatně vykrádá Battle Royale. Přesně to jsem také dostal. Ale tak nějak jsem na tu hru přistoupil a docela jsem se pobavil. Kixy to má to se ví, ale pro relaxační (ovšem veeeelmi dlouhý) večer to je ideální flák.