Oblíbené seriály (10)
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016)
Lucifer (2016)
McLeodovy dcery (2001)
Doktorka Quinnová (1993)
Myšlenky zločince (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Jedním slovem jako fakt nářez. Když jsem to poprvé zahlédla v televizi, tak jsem si říkala, co to sakra je? Rozumět tomu nebylo, úplně divný lidi a nějak jsem nic nechápala. Ale pak jsem si jen tak pustila první díl a seriál si mě získal na plný čáře. U každého dílu se skvěle bavím, odreaguju se a i když mám tu nejblbější náladu, tak tohle mi ji zvedne. Určitě je taky dobrý být trochu víc sběhlý v komisech, seriálech, filmech apod., protože seriál hodně odkazuje na spoustu těchto věcí, takže kdo to nezná, kolikrát vtip nepochopí (asi jako moji rodiče:-D!!!, když náhodou kousek zahlédnou v TV), ale jinak nikomu nic jinýho nebrání, aby se skvěle pobavil. Ovšem 6. řada mě zatím trochu zklamává, a proto ... 99%
Sběratelé kostí (2005)
Vždycky se mi podobné seriály jako CSI líbily, ale tohle je přeci jen o něčem jiném. Více se zde prolínají vztahy hrdinů. Je to určitě humornější, vtipnější a s důvtipem, kterým získávají důkazy apod. je to fajn seriál. Nemluvě o ústřední dvojici naprosto charakterově a myšlenkově rozdílných lidí, což je úplně super. 90%