Recenze (78)
Joey (2004) (seriál)
Joey postava z přátel.... snaží se pokračovat na svém úspěchu ze seriálu přátel, v některých ohledech se mu to docela daří...ale přátelé jsou hold přátelé....
S tebou mě baví svět (1982)
Jedna z nejlepších českých komedií.....
Californication (2007) (seriál)
Večerníček pro dospělé..... První tři série dobrý, čtvrtá se ještě taky dá, ale co předvádí v páté serii, děsný.....doufám, že po 5. serii již celý seriál ukončí.
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Jedna z nejlepších českých komedií. Hlášky z filmu tak zevšedněli, že je lze slýchat na každém druhém rohu.
Přizdis*áči (2011)
Velice trapný teenegerovský film. Humor filmu mně vůbec neseděl. Myslím, že se chtěli angličani přiblížit americkým komediím, ale v tomto podání se jim to vůbec nepovedlo....
Probudím se včera (2012)
Nebýt až přemrštěné reklamy na Orbit,či na BigShock, film bych si užil mnohem více. Jinak Mádl zase předvedl své kvality, a zahrál vše jak on umí. Myslím, že jeden z lepších českých filmů tohoto roku.
Můj vysvlečenej deník (2012)
Musím říct, že jsem z tohoto filmu zklamán. Film mně po celou svoji délku nedokázal ničím pořádně zaujmout. Podle ukázek to vypadalo na komedii, ale moc komických situací ve filmu není.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Výborná odpočinková komedie.....
Dům (2011)
Celkem dobrý odpočinkový film. Jediné co mě mrzí je, že byli někteří herci předabováni. Slovenština je přitom tak pěkný jazyk.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Musím říct, že jsem od filmu čekal mnohem víc. Občasné dobré vtipy, které jsem většinu už znal z traileru mě pak už tolik nepobavili.Některé scény sice neměli chybu, ale celkově je tento film pro mě na takové mírně nadprůměrné úrovni.