Recenze (293)
Golfový sen (2005)
Naprosto famozní film, rád se na něj vždy dívám, když běží v televizi. Velkou roli hrajou v tomto filmu emoce.
Inferno (2016)
Tak trochu nechápu některé hodnotitelé, kteří dávají jednu hvězdičku a tímto způsobem přirovnávají fim např. k českému filmu prázdniny v Provence. Dneska (13.10.2016) viděno s přítelkyní v Karlových Varech a musím říct, že naopak mě to překvapilo. Ron Howard měl opravdu těžký úkol, protože Dan Brown v této knize použil spoustu akce a hlavně tajemna. Začátek byl poněkud chaotický, ale vše dávalo smysl a poměrně zajímavý a napínavý děj nás provázel až do konce, který měl jiný konec než v knize a tady musím pochválit Howarda, protože tento konec se mi líbil více než v knize. U některých scén byla škoda, že nebyly dotáhnuté až do konce. Hans Zimmer nezklamal, známá melodie "šifry" byla v několika verzích poměrně kvalitně zpracovaná. Dávám krásných 80% a dávám mu pomyslnou 2 příčku v trilogii.
Pavoukotřesení (2012) (TV film)
já tyhle filmy miluju :) člověk neví na co se má koukat a přepíná v televizi a narazí na tento film. Chvíli jsem přemýšlel, kdo tohle může natočit a pak jsem se převážně smál, protože tohle měli natočit jako komedii, každopádně 0% :)
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Prvních 110 minut o ničem, posledních 50 minut super. Docela zklamaní oproti předchozím dílům.
Sám doma (1990)
Vánoce si nedokážu představit bez tohoto filmu :) rozebírat, co je na tomto filmu nejlepší nemá cenu, protože to každý snad musel někdy vidět. škoda, že už takové filmy nenatáčí.
Dánská dívka (2015)
Pořád jsem přemýšlel, jestli dát jednu nebo dvě hvězdičky, nakonec 40 %, bohužel mi tento film vůbec neoslovil, tak trochu nedával smysl.
Do posledního dechu (2016)
Začátek filmu byl poněkud nudnější a opravdu chvíli trvalo než jsem se dostal do děje, ale jakmile to přišlo, tak jsem se usadil a ani nedutal :) filmy podle skutečné události mám opravdu rád a tenhle film nebyl výjimkou, v jednu chvíli jsem myslel, že bude konec vypadat jinak a nakonec jsem se zmýlil. Je hezké vědět v dnešní době, že takové příběhy existují, protože takových lidí je opravdu minimum.
Vzpomínka na Titány (2000)
K tomuto filmu mám velmi kladný vztah už jen z toho důvodu, že mé dětství rovněž probíhalo v jednom týmu, ale to bylo ve fotbale...tento film je nádhernou klasikou toho, jak by to mělo fungovat. Jeden tým, jeden národ, kdykoliv je tento film v televizi,tak ho musím vidět. Jednoznačně mohu doporučit.
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Tento seriál mám rád z několika důvodů: Většina seriálu se odehrává v Karlových Varech nebo v Mariánských Lázních, přijde mi, že to je první a poslední seriál, kde o průběhu rozhodují diváci nebo publikum a v neposlední řadě je to vynikající soubor herců. 80 %
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
jeden z mála americký filmů, který bych označil jako parádní pohádku pro zlobivé děti s dobrým koncem. Je pravdou, že jediný, co to kazí, jsou ty písničky, které se dle mého moc nepovedly.