Recenze (1 205)
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Oproti prvnímu dílu sestup o dvě třídy dolů. Scénář je tak stupidní, že Kateřina Hrachovcová je proti němu Stephen Hawking. Stopáž je příliš dlouhá, Cobie otravná a dcera tak protivná, že jsem skřípal zuby jako pedofil ve vězení, které stojí naproti mateřské školce. Jak tu někdo zmínil v komentáři, Jacku, nevracej se, tak to já zase doufám, že se vrátí napravit si reputaci, protože tohle bylo fakt zoufalý.
Blood Punch (2013)
Horor/Thriller? Ani omylem. Shrnul bych to asi tak, jak jsou jednotlivé žánry zastoupeny: Mysteriózní/komedie/thriller. Osobně mě bavilo sledovat, co se z počáteční banální zápletky může zrodit, a dočkal jsem se vcelku příjemné jednohubky, která neurazí, ani výrazně nepřekvapí.
Hangár 1: Akta UFO (2014) (seriál)
Měl jsem za to, že je Zoom seriózní dokumentární kanál. Není!
Hon na žraloka (2015)
Nahlížejte na to jako na komedii a budete se dobře bavit. A to navzdory tomu, že to je kardinální ptákovina.
Bulšit (2001)
Těžce nepochopený film.
Přátelé (1994) (seriál)
Dá se říct, že do Přátel jsem dospěl až s věkem.
Policejní odznak (2002) (seriál)
Syrové, drsné, realistické a bez příkras. Takový je Shield vedený Vicem Mackeym. Na prdel mu šlape jeho uťápnutý kapitánek, který jako by ze skauta vypad i s růžovými brejličkami. Někdy holt musíte vymést větší zlo tím menším. Bezesporu nejsympatičtější rozporuplný hrdina v dějinách kriminálního seriálu. U některých scén jen němě zírám, abych pak vybuchl v záchvat smíchu. Vic Mackey je zvíře.
Tajný život mazlíčků (2016)
Rozhodně lepší než Hledá se Dory. Rychle to uteče a králíček dabovaný Dejdarem mě vyloženě zabíjel. 6/10
Robocop (2014)
Mohli byste, prosím, přestat prznit klasiky?
Mise nový domov (2016) (pořad)
Okopčený USA model o zvelebení sociální pastoušky ala čágo belo, šílenci. Jediný důvod, proč se na to dá dívat je ten, že žasnu, jak se dá z Chánova postavit slušný byt.