Recenze (1 731)
Posedlost (2002)
Celkem zajímavý příběh, ale je to strašlivá slaďárna.
Othello (1995)
Velice dobrá adaptace se skvělým Fishburnem! Ten pán hraje jak ďábel.
X Factor (2008) (pořad)
Zcela zapomenutý pořad.
Pálí vám to?! (2003) (pořad)
To opravdu nebylo tak špatné, jak tady hodnotíte... :)
Telebazar (2003) (pořad)
Izera nemusím, ale toto se dalo sledovat. A Diana :D
Kuřátka (1991) (pořad)
Nedávno jsem zjistil, že to malé dítko na začátku, je jeden spolužák z vysoké :D A na to požór!
Rande (1997) (pořad)
No jo, tehdy to opravdu fičelo! "Neváhejte a pojďte s námi NA RANDE!"
Stalo se (1997) (pořad)
Škoda, že už to nechodí!!!
Autosalon (2005) (pořad)
Moderátoři zábavní a sympatičtí, Jitka není jenom blbá kravka, která dělá, že tomu rozumí, ale opravdu tomu rozumí a hudba k recenzím skvělá!
Bludiště (1997) (pořad)
Hrozná kravina, ale chápu, že ty děcka tam aspoň ukázaly, že nejsou úplně dementní. A za to si dám modrého bludišťáka!