Recenze (1 731)
Světáci (1969)
"Byli jsme u zubaře. Bolely nás zuby." -"Všechny tři?" -"Né! Každýho jeden, ty vole!" Výborná komedie obzvláště do Krkonoš o Velikonocích!
Arabela (1980) (seriál)
Tak to mě nikdy moc nebavilo.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Herecký koncert z pera pana Brdečky pod taktovkou pana Lipského. Úžasné, skvělé, co věta - to perla. Geniální film, který nemá chybu. "Super-cloumáka!!!
Miami Vice (2006)
NUDA! Zajímavý, leč jednoduchý příběh nemorálně roztažený na dvě hodiny. Dvě hodiny, z nichž jsem měl pocit, že snad 30 minut byly naprosto trapné, samoúčelné a sebeukájivé milostné scény Colina Farrella, na jehož prdel opravdu nejsem zvědavý. Foxxův "orgasmus" tomu všemu dal korunu, a tak se z Miami Vice stala akčně-erotická sračka. Ovšem s dokonalým zvukem - za to jedna hvězda. V životě jsem ještě neslyšel takto úžasně ozvučenou střelbu. Mann neMann, byl to nejhorší film, na kterém jsem byl v kině.
All That Jazz (1979)
Výborné.
Mefisto (1981)
Zajímavý film, neuvěřitelný výkon K. M. Brandauera!!! Extrémní délka, jediné mínus.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Nejlepší parodie všech dob! -"Cestou se mi hlavou honily jenom dvě věci: Dostaneme se k zajatcům včas? A proč jsem si vzal místo kyslíku hélium?"
Žhavé výstřely (1991)
Radši mám dvojku, ale toto je taky mazec! UPGRADE: Ten český zvuk je strašlivý, při honičkách je v podstatě slyšet jenom dabing herců, žádný zvuk motoru, nic. A ta "bitva" ve stíhačkách je naprosto nepřehledná a dodnes nevím, proč a proti komu vlastně bojovali. Už jsem se tomu tentokrát ani nesmál :(
Scary Movie 3 (2003)
O trochu lepší než dvojka, asi je to obsazením. Leslie Nielson potěšil, ale moc prostoru nedostal.
Pan Magor (1997)
V americe možná populární postavička, ale hrdina, který hovno vidí a je tupý jak trojky vidle se nedá vydržet. Zajímalo by mě, kolik Lesliemu nabídli, aby to vzal.