Recenze (1 731)
Leopardí žena (1938)
Ukecané, zamotané, zábavné a supervtipné.
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Animovaná dokonalost. Falballa je nehorázná kočka! "Marvelous. Splendid. Wonderful!"
Astérix a velký boj (1989)
Šílený Panoramix řve "Jupíííí!" a já čurám smíchy. Temný díl jak ďas.
Asterix dobývá Ameriku (1994)
Das ist One Big Le Bullshit! Hrůza. No. No jo no...
Asterix a Kleopatra (1968)
Proboha!!! To je z roku '68? Jeden z nejlepších Asterixů, až na ty písničky (kromě té s receptem!!)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Skvělá výprava, skvělé kostýmy, skvělé masky, krásné scény, pekelná stopáž, epický příběh. Nevím nevím, komu se podaří tento kousek čímkoliv překonat. Nejde jinak, pět hvězd.
Matrix Revolutions (2003)
Já nevím, co tady pořád frfláte! Jak byste jako chtěli, aby to skončilo? Podle mě důstojný konec výborné trilogie. Závěrečný souboj je trochu rozpačitý, ale uznejte: jak chcete překonat něco, co jste sami vytvořili tak, aby se to překonat nedalo a divák se tím tak rozmlsá, že bere bullet-time jako samozřejmost? Skvělé. Při proslovu hlavního stroje ve tvaru hlavy jsem myslel, že umřu v troskách kina - takový rachot to byl.
Matrix (1999)
To je prostě kult. První film s bullet timem, který je dneska v každé kravině. A ten námět je velice mazecový :) Srdcová záležitost, převratný film.
Gladiátor (2000)
První a poslední dobrý americký historický velkofilm (spolu se Statečným srdcem). A ta písnička na konci - to musí nalomit každého.
Noc na Karlštejně (1973)
Toto mě opravdu nikdy nebavilo. Můj mozek asi prostě není schopný akceptovat, že nikdo nepozná ženu.