Recenze (40)
Talisman (2012)
Nápad byl pěkný. První půlka se mi dokonce i líbila, ale to ztvárnění mariňáka po návratu z těžké mise v podobě krásného vymakaného, vyrovnaného, galantního, romantického Zacka Efrona... ne to prostě NE !!! Vážení v realitě by ta slečna byla ještě ráda za toho pana policistu. No a pak ten "nádherný" konec, zloduch zemřel, láska zvítězila, no to nééé. Nebýt Blythe Danner, tak jdu o hvězdičku níže.
Hostitel (2013)
Původně jsem chtěl dát za 3, ale když to porovnám s Twilightem, tak je to prostě o třídu výše. Krom toho i ten milostný trojúhelník (čtyřúhelník) je tu více zajímavější. Pěkná relaxační hudba a scény s hostitele byly ... prostě nádherné. Nemyslím si, že by Andrew Nicool odvedl vyloženě špatnou práci. Nevím možná už jsem cíťka, ale na mě ten film zapůsobil :-) 7/10
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Pár pěkných scén, ale jinak docela nuda bez atmosféry. Chtělo by to Ryana Goslinga a tvůrce Drive !
Prometheus (2012)
Zhlédnuto podruhé za účelem možného přehodnocení pod nátlakem většiny... Nepřehodnotím !!! Ridley Scott stále dokazuje, že patří do top ligy. Jeho umění vytvořit skvělou atmosféru je hollywoodský skvost a na nějakého vetřelce kašlu. Vetřelec, na kterém jsem mimochodem vyrůstal a tuhle scifi sérii uznávám jak nic jiného, byl hlavně Béčko, do kterého se nikdy nevkládali bůhví jak velké peníze. Tohle je mnohém větší, zajímavější a sousto bouřlivých nezodpovězených otázek ve mě naopak vzbuzuje touhu vidět víc, vidět pokračování.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Velmi solidní pokračování ... Těším se na trojku !
Piráti! (2012)
První půlka byla skvělá ! Super vtítpky, originální srandovní putovaní po námořní mapě a nástup konkurenčních pirátů. Čekal jsem tedy souboj o místní cenu Piráta roku. Místo toho jsem dostal anglickou královnu a jejího nápadníka Charlese Darwina. Děláte si srandu ?!?! Rada: Příště, dříve než vpustíte svůj výsledek do kin, své nápady přehrajte 10-tiletým dětem a máte zaručenou hitovku ;-) 3+
Chata v horách (2012)
Vezměte nejlepší fanouškovské nápady, přilejte trochu Whedonové směsi, která nám to celé pěkné zahustí, protřepat nemíchat a vuala .... KRUTOPŘÍSNÝ FAN HORROR !!! VAROVÁNÍ: Podávat jen na vlastní nebezpečí, hrozí vykloubení čelisti, ztráta periferního vidění, syndrom dětské radosti a naprostého zešílení zároveň. Dobrou chuť :-)
Temný rytíř povstal (2012)
Moc dlouhé a nebo moc krátké ? Toť dilema, které si tenhle snímek vysloužil. Film působil místy jako natáhla guma plná postav (nových či starých známých) a perfektních dialogů, která se následně srazila do rozhodně řízné a efektní akční podívané za doprovodu hudby od velikána H. Zimmera. Pak si říkám, jestli nešlo tenhle snímek rozdělit. Časová stopa 164 minut mi přijde na tenhle snímek už dost dlouhá a já sám jsem se v kině dvakrát přistihl při sledování svých hodinek. I přesto mi přijde, že některým vedlejším postavám mohlo být věnováno více prostoru. No původně jsem chtěl hodnotit za 4, ale pak se poohlédnu zpátky a vzpomínám na předchozí dva díly... Zjišťuji jakou propracovanou trilogii plnou postav různých charakterů dokázal Christopher natočit. Změnil celkový pohled, dokázal tuhle komiksovou legendu předělat k obrazu svému bez jakékoliv újmy a všichni jsme mu to žrali i s navijákem. Vytvořil akci, která se stala inspirací pro mnohé jiné. A hlavně se mu to všechno třetím dílem povedlo zakončit. Vzpomeňme si jak dopadl třetí Spiderman... Tenhle puzzlík zapadl, já tleskám a s čistým svědomím dávám za 5.
Stíhači Red Tails (2012)
Co to sakra mělo znamenat ?! Vzpomínáte jak jak jste měli u zhlédnutí traileru ten příjemný mrazivý pocit v zádech ?? Tak si ho pustěte raději znovu, protože tady nic takového nečekejte. Dvouhodinová nuda, ve které je pár pěkných záběrů v leteckých bitvách. Cuba Gooding Jr. a Terrence Howard zde byli obsazení úplně zbytečně. Navzdory rozpočtu se podařilo triky dotáhnout jakš tač k dokonalosti, avšak záběry z kokpitů letadel na mě stále působily nevěřícně. Hudba .... ?!?! Skladatel asi koukal na úplně jiný film. Sakra těšil jsem se vážně hodně, ale tohle to je jeden z největších, dost možná největší průšvih z produkce George Lucase. P.S. Georgi dej nám raději další Hvězdné války a vy ostatní raději koukněte na Rytíři nebes.
Moneyball (2011)
Když se mě někdo zeptal jestli mu můžu doporučit nějaký film o baseballu, vždycky se mi vybavila Hra snů s Kevinem Costnerem. Teď si už budu vybavovat filmy dva.