Recenze (16)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Opravdu krásně se na to kouká, ale příběh mě teda opravdu nechytil
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Vše důležté bylo v trailerech, žádné překvapení.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Ani bych se neopovážila zmínit, že by se mi mohlo něco takového líbit. A je to tu. Překvapení! Krásné dodržování knižní předlohy mě okouzlilo. Je snad škoda, že do toho zapletli takovou bizardnost, jakou je zombie apokalypsa.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Slabší příběh, ale gebilo se celý kino.
Ztracené město Z (2016)
Šli tahle Spiderman, Upír a Artuš do pralesa...
John Wick 2 (2017)
Hezký akčňák, chybělo mi štěně
V hlavě (2015)
Hezký nápad.
Život (2017)
Napínavější než kšandy.
Duch ve stroji (2017)
Film byl nepochybně pěkný. Velkým mínusem byla neplynulost nekterých záběrů, praštilo to do očí. Super bylo, že příběh pochopí i ten, kdo předlohu nikdy neviděl. A taky Scarlet divně běhá.
Bezva ženská na krku (2016)
Jeden z lepších českých filmů.