Poslední recenze (17)
Abstinent (2019)
Škoda, téma zajímavé a mohl z toho být dobrý film. Bohužel se v něm ale nic moc nestalo a všechno se zdálo takové neukončené. Střihy mezi současností a minulostí mi nevadily, ale není tam žádná zápletka a příběh vůbec nikam negraduje.
Po životě - Série 3 (2022) (série)
Předchozí dvě série se mi líbily o dost víc. Tahle podle mě byla nejslabší, bylo tam dost zbytečných postav, děj se v podstatě nikam neposouval a v posledním díle se toho zase stalo až moc. I tak tam ale bylo několik scén, které mě dost chytly za srdce, proto nemůžu říct, že se mi třetí série vůbec nelíbila. Závěrečná scéna byla perfektní.
Clickbait (2021) (seriál)
Hodně zajímavý a napínavý seriál, ale trochu mi vadilo, jak jsou některé věci nedomyšlené a nereálné. Všechny postavy se chopí vyšetřování, nikdo z toho nemá žádný problém, jedním kliknutím úplně na pohodu vyhledají identitu a adresu dotyčného... To trochu kazí celkový zážitek, u některých scén jsem opravdu musela kroutit oči, jak to bylo absurdní.