Recenze (2 037)
Ledová smrt III (2010)
Třetí díl slušné hororové série je bohužel nejhorší. Snímek ztratil to nejlepši co měl a to byla dobrá atmosféra. Aspoň zůstala krásná krajina a dobrý výběr herců.
Rallye smrti 2 (2010)
Naprosto zbytečný prequel. První díl Rallye smrti byla naprosta akční bomba u které se člověk parádně odreagoval. Pokračování je bohužel jedná velká nuda a navíc s mizerným obsazením. Vyjímka je samozřejme Danny Trejo. Škoda, že druhý díl neměl původní sestavu jako jednička. Myslím, že by to vidělalo slušný balík.
127 hodin (2010)
Livingdead řekl vlastně vše za mě =). James Franco podal sice parádní výkon, ale koukat na maníka jak je devadesát minut uvězněný ve skále mě nudilo. Navíc scéna kde si uřízl ruku byla nudnější než jsem čekal. A přehnaný závěr nemá smysl ani komentovat.
Hon na čarodějnice (2011)
Na kombinaci Cage a Perlman jsem se těšil, ale co mají chudáci dělat když scénař je tak nudný a režisér je očividně netalentované tele. Když navíc připočtete špatné triky, slaboučkou výpravu a mizerný děj tak nemohlo vzniknout nic dobrého.
13 (2010)
Původní francouzký originál jsem zatím neměl možnost vidět takže porovnávat bohužel neumím. Remake nemá vůbec špatnou atmosféru, ale scházelo mi lepší vykreslení postav. Aspoň casting se povedl a Stathama uvidím rád snad v každém filmu kde voní střelný prach.
Paranormal Activity 2 (2010)
První díl byl fajn a sem tam jsem se lekl. Jenže dvojka první díl kopíruje až přehnaně a mám hrůzu z dalších dílu, protože tahle série bude peníze vydělávat pořád. Za celou stopáž jsem se lekl jen jednou a zbytek filmů jsem se cítil za tvůrce trapně. Snad bude trojka aspoň trošku v něčem jiná než tohle, ale moc tomu nevěřím.
Stvořeni pro lásku (2000)
Nudné artové romantické drama od kterého jsem čekal o mnoho více. Tyhle intimní snímky mě moc za srdce chytnout neumí. Pochválit aspoň musím solidní hudební doprovod a hlavní herecké duo.
Jak ukrást nevěstu (2008)
Klasický romantický děj, který uvidíte snad v každé Holywoodské slaďárně. Když navíc připočtete hloupé herecké obsazení tak z toho nemůže vzejít nic dobrého. Malé plus za první půl hodinu a hlavně krásné Scotsko.
Faktor strachu (2001) (pořad)
Ze začátku mi to přišlo zábavné, ale po pár dílech jsem si uvědomil jak je tenhle pořad trapný. Je neuvěřitelné co pro pár dolarů je člověk schopný sežrat.
Pomsta (1990)
Filmu o pomstě bylo natočeny mraky a tohle je jeden z nejslabších. Ještě, že se Tony Scott postupem času tak zlepšil. Jeho počáteční tvorba je spíše k smíchu než k obdivování.