Recenze (578)
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Už nikdy!
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Nesmrtelná klasika! To se musí vidět :)
Ajťáci (2006) (seriál)
Ne střední jsem to viděl několikrát. Trpaslíkovi (a Black Books ani zdaleka) se IT Crowd u mě nevyrovná, ale bavil jsem se hodně :)
Griffinovi (1999) (seriál)
Peter je tak trochu blázen, ale kdo v tomto seriálu není?? Nejlepší scény jsou ty se Stewiem a Brianem :-)
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Celkem mě to chytlo! Za pár dní jsem viděl všechny série, samozřejmě v originále lepší... Super bojové scény, krásné ženy, velice obstojné herectví na podobný seriál. Mám hodně rád Gladiátora a tohle mi ho trochu připomnělo, i když opravdu jen trochu :) Jde o to, že filmy z podobného prostředí jsou mi vždy blízké.
Temný rytíř (2008)
Vrchol vrcholů. Miluji celou trilogii, ale Temný rytíř je něco, co totálně a ve všech směrech vymakalo žánr komiksové adaptace. Pryč s šablonovitostí a jednoduchostí. Christopher je jednoduše král, Heath Ledger předvedl životní výkon, i když všichni víme, co bohužel následovalo :(, a Christian Bale je dokonalý Batman. Excelovali ale v podstatě všichni herci, kteří se na plátně objevili, v čele s Cainem, Eckhartem a Oldmanem. Stejně tak Hans Zimmer v tomto snímku opět čaruje! Jde o film, který způsobil, že označení Temný rytíř je snad populárnější než Batman :) Co víc dodat? Viděno cca 10x.
První rytíř (1995)
Artuše mi bylo až líto, blbej Lancelot :D Ne, opravdu, není to špatný film, tento příběh tak nějak všichni známe (pokaždé je trochu jiný), ale podle mě to šlo udělat tak nějak líp, na 4* určitě, ale ty já nedám :)
Skála (1996)
Jako vždy nezapomenutelná hudba Hanse Zimmera a k ní parádní výkony dua Connery Cage ;-) Super napínavý film od začátku do konce a pro mě vrcholné výkony obou herců :-)
Karate tiger 4: Král kickboxerů (1990)
Kdo by čekal, že někdy bude tak dobré třetí pokračování. Jedničku jsem miloval, ale čtyřka je zřejmě ještě lepší :) Karate Tiger 1 a 4 patří k nejlepším bojovým béčkům :-)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Páni, to byla síla... Nechápu, že jsem se ke zhlédnutí něčeho tak dokonalého donutil (!) až dnes. Pokud by se mělo toto dílo ohodnotit dvěma slovy, pak by mé hodnocení znělo UČEBNICE HERECTVÍ.