Recenze (126)
České století (2013) (seriál)
Seriál snažící se interpretovat československé dějiny 20. století. Místy je seriál, dle mého gusta, až moc patetický. V patetičnosti vyniká obzvláště díl 1, tatíček Masaryk tam je vsskutku vyobrazen dosti čítankově - přiblble.
Hra o trůny (2011) (seriál)
To jsem napsal 12.3.2014: "Jááá nevim. Jakmile se někde začnou objevovat skřítci, draci, zlovlci apod. jdu od toho. Fantasy je divnost pro nerdy a geeky." JÁ, IDIOT!!! Na seriál jsem se chtěl podívat, jelikož mi o něm víc než malé množství lidí, jejichž názoru si vážím říkalo, že je to vynikající počin. Musím připustit, že jsem se ve svém prvním soudu poněkud ukvapil...
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Ty vole, já se směju. Na český poměry překvapivě dobrý a vtipný. Vidno, že Okresní přebor nebyla osamocená vlaštovka.
Hořící keř (2013) (TV film)
Chce se mi blejt. Ne z tohoto triptichu, který je vynikající a poutavý, ale z bolševiků.
Stalingrad (1993)
Toporný, naivní, nezajímavý.
On (2011)
Něco tak neoriginálního a plytkýho se málo kdy vidí. Dialogy typu: "je tohle realita" - "je víc realit, záleží na tvých vzpomínkách a zkušenostech" už asi opravdu nikoho nenadchnou.
Detroit, divoké město (2010)
Dokument, který vám neposkytne vlastně žádné informace, natož relevantní. Jedna hvězdička za to, že hodina poklimbávání se v Karlových Varech vždycky hodí po náročné noci.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Zajímavý, a troufám si tvrdit, že realistický, pohled na lidi "z armády nepřítele", které jsme většinou ve filmech zvyklí anonymně padat po tisícovkách pod palbou statečného strýčka Sama.
Smrt černého krále (1971)
Už už jsem si myslel, že je to další ze skvělé řady mord party pana Vacátka, ale konec mě vysloveně zklamal a trochu naštval.
Tažní ptáci (1983) (TV film)
Skvělý film, výborně navazující na Ikarův pád, zde ještě okořeněný o skvělého Vlastimila Brodského. Některé pasáže mi svojí atmosférou trochu evokovali Formanův Přelet.