Recenze (126)
Dobrý Will Hunting (1997)
Robin Williams mě v tomto snímku skutečně dojal.
Bathory (2008)
Naprostá šílenost! Má to být film historický? Nebo něco jako fantazy? Nebo snad komedie? Každý si tam "vybere" to své. Do takového filmu podle mě nepatří scény, které předváděl Polívka s Mádlem. Jízda na kolečkovejch bruslích a další věci by byli dobrý do náký komedie, ale ne do filmu, kterej o sobě velkolepě prohlašuje, že je nejdražšim snímkem (slovenskym nebo československym, teď nevim) a naparuje se svojí údajnou výpravností a historičností. Hnus velebnosti.
Protektor (2009)
Místy málo vypointované a dost míst, kdy jsem nechápal, proč, kdo, kdy, co, jak, čím....
Šaráda (1963)
Výborný film s výbornou zápletkou, nečekaným závěrem a krásnou Audrey. Co chceš víc?
Dlouhá cesta (2002)
no teda, čekal jsem to o dva fousy lepší. Hvězda navíc za pěknou křesťanku.
Čekej do tmy (1967)
Celej film jsem nechtěl nic jinýho než tu křehounkou Audrey obejmout a dát jí pocit bezpečí
Kancl (2001) (seriál)
neskutečně, ale fakt NESKUTEČNĚ, ne já to musim napsat ještě jednou a po slabikách: NES KU TEČ NĚ originální a vtipnej seriál.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
A Karel Kryl se v hrobě obrací :-(
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
To je typ snímku, kde váhám mezi odpadem a pěti hvězdičkama. Ale co, stejně je to jedno, protože až mě Chuck sejme, stejně budu mrtvej muž.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Díky těmhle želvám jsem si pamatoval od malička 4 renesanční mistry :-)