Recenze (126)
Velká sýrová loupež (1986)
Já to našeeeeeel! :-D Párkrát jsem si na tenhle snímek z dětství vzpomněl , vim, že jsem z toho ( a nejen já, na to jsme vždycky koukaly celá rodina) byl absolutně nadšen a jsem stále. Bohužel jsem dlouhou dobu nemoh přijít na to, jak se jmenuje. Avšak štěstěna se na mě usmála :-)
Lepší už to nebude (1997)
Skvělej film, klasickej Jack Nicholson, nic závažnýho, ale člověk si u toho výborně odpočine, takže 5.
Bláznivá střela (1988)
Když si vezmu úvod, při kterym jsem se málem počural smíchy a fakt, že na tyhle komedie se nevztahují žádná intelektuální měřítková kritéria, musím dát 5 hvězd. Opravdu skvělá zábava.
Uspořená libra (1963) (TV film)
"A čípak jsou to zadíčka? A čípak je to tralala?"
Šmoulové (1981) (seriál)
Gargamel má svůj hrad, zkouší tam čarovat...
M*A*S*H (1972) (seriál)
"Máš tam nějakého Rachmaninova?" "Vodku nevedu!" :-D
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Mezi tim odpadem, co se v televizi dneska prezentuje jako "zábava", je to zlato! Takže nemůžu jináč než 5 stars.
Maska (1994)
Výborný výkon Jima Carreyho. "Maj tu pěkně vostrou sekanoooouuuu" :-D
Trosečník (2000)
Ze scény, kdy kolem Toma Hankse pluje obří velryba, mám dodnes noční můry. To samé platí o jeho autodentistických pokusech. Musim dát 3,jelikož mě film opravdu nijak zvlášť nenadchl.
Vinnetou (1963)
Ribana - nádherná snědá tmavovláska vedle níž jsou ostatní slečny zcela zahanbeny :-)