Recenze (126)
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Kojot, jak to tak bývá, je smolař z povolání. Často si na něj vzpomenu při nějaké životní lapálii...:-)
Comeback (2008) (seriál)
Jestli něco neumí dělat Češi, pak jsou to kvalitní sitcomy alá The friends, How I met your mother, The office etc...
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Mahulena suck's !
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Když mám problém, poslední po čem toužím je se o to jít dělit s davem do televize... To bych radši zavolal negra a řek:" hele negře, mam tu problém..."
Kalendárium (1993) (pořad)
Námět pořadu dobrý, ale to zpracování je děsné - jako před 30 lety...
Krásný ztráty (2000) (pořad)
Zajímaví hosté Michala Prokopa, kteří mají co sdělit ostatním. Žádné mlácení prázdné slámy jako na komerčních televizích.
Skrytá identita (2006)
Člověk by nesměl bejt blbej a nerozpoznat Leonarda od Matta. To se pak člověk těžko dostává do děje... :-)))
Po stopách Xapatanu (1992) (pořad)
Jeden z dalších skvělých francouzských soutěžních pořadů. Je až třetí v řadě - po Hrách bez hranic a Pevnosti Boyard - proto "pouze" 4 hvězdičky.
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Francouzi tyhle soutěžní pořady zkrátka umí. Paklíč se ti plete pod nohy a jakou myšlenku nám řekne otec Fura?
Hry bez hranic (1965) (pořad)
To bylo úplně nejvíc. Jako malý kluk jsem se vždycky těšil na večer, kdy to televize vysílala. Byl to takový první impuls, že jsme konečně v Evropě... A San Marino vždycky dostalo na prdel... ;-)