Recenze (126)
Dabing Street - Vulgarismy (2018) (epizoda)
Při scéně dabování s Preissem jsem se málem pomočil smíchy.
Patrola (2017) (seriál)
Armáda je supr. Válka je supr. Zbraně jsou supr. Vojenský hláškování je supr. Drsný klucí jsou supr. Zabíjení je supr. Ne, fakt mě tahle reklama na armádu, kterou navíc komentuje agresivně nadšenej hlas jak z teleshopingu, nebere.
Cena svobody (2014)
Uživatel českýhonza snímek a vůbec problematiku uprchlíků nepochopil a proto se odvolávám na jeho příspěvek. Můj komentář je vlastně inverzí k jeho.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Příliš mnoho patosu na závěr, Eastwoode.
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
Trapno. Naivita. Neumětelství. Případy 1. oddělení nebo jakýkoli jiný seriál z produkce ČT. Pohádka. Strašidla... to jako fakt? Pokusy o monumentálnost? Proč, když na to nejsou prachy? To nemají tvůrci špetku sebereflexe? Hudba evokující tisícihlavé scény a tam jde po poli 5 komparzistů a ještě se u toho blbě tváří. Tohle si Karel IV. nezasloužil. Vůbec to nemělo vzniknout. Převládá u mě pocit beznaděje. ach jo
Marťan (2015)
Podle mě teda hodně přeceňovanej film. Kdyby to byla parodie na apokalyptický amerikocentrický mesiášský filmy tak to beru, ale takhle mi u toho bylo akorát trapně.
DobroDRUH (2015) (pořad)
:-D To je ten typ pořadu, u kterýho dáte buď odpad nebo naopak 5 hvězd, páč co předvádí pan Hrudníknakřivo je neskutečný. Jak napsal CheGuevara - máme tu novýho Davida Brenta. Jo, všem je trapně, krom hlavního hrdiny.
Zmizelá (2014)
Takovej ten pocit, kdy nevíš, jestli jí chceš zabít nebo se s ní chceš pomilovat.
Expremiéři (2014) (seriál)
Je to spíš dokument o studentech FAMU. A vypadá to, že nejen, že mají obrovské sebevědomí, ale taky zoufale málo přehleduo okolním světě. Trochu míň sebeprezentace a trochu víc pídění se po informacích.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Jedna hvězdička za uplakanou Ivanku Andrlovou coby dcerku pana majora v díle o roce 1968. Bylo mi těch komunistů vopravdu hrozně líto...