Recenze (339)
Psycho (1960)
Husina! I přesto,že je film starý skoro neuvěřitelných 60 let,ve mně vzbudil vše,co vzbudil v lidech z úplně jiné a starší generace. Hitchcock je pro mě navždy jedničkou hororu. A jo a jo a joo.
Ztraceno v překladu (2003)
Já vůbec nevím,jak to hodnotit. Měl z toho taky někdo depku jak já? Hrozně zvláštně natočený film,všechno tmavé,ponuré,depresivní..Ale zase na druhou stranu se mi to strašně líbilo a teď když o tom přemýšlím,pustila bych si to hned znovu. I přesto,že nemám ráda Billa Murraye (vím,že ho to fakt mrzí) tak se mi v tomhle filmu hrozně líbil,stejně tak jako Scarlett Johansson,ale ta je prostě tak krásné stvoření,že to jinak nejde..
Nebezpečné myšlenky (1995)
Takový lehký nadprůměr,nic z čeho bych byla ultra odvařená,ale vcelku zajímavá podívaná.
Anna Karenina (2012)
Tenhle film je pastva pro oči. Po vizuální stránce prostě naprostá skvost. Kostýmy,výprava,kamera a nádherný,NÁDHERNÝ Aaron Taylor Johnson (modlila jsem se za co nejvíc scén s ním). Se zpracováním příběhu od Tolstého už to tak horké nebylo,měla jsem pocit,že to sleduju nejméně čtyři hodiny a děj se cca od konce první poloviny táhl. Taky musím přiznat,že kdybych nevěděla před sledováním filmu o čem je Anna Karenina,asi bych byla dost zmatená a nevěděla bych,co se děje. Keira Knightley je nádherná talentovaná žena,ale tady mi přišla taková nemastná-neslaná a celkově na mě nedělala dobrý dojem. Nebýt A.T.Johnsona,dám takový lehký průměr,ale že je to on a jeho skvostá bílá uniforma,přidávám o hvězdičku víc. Co dokáže láska,že..,,You can’t ask why about love.’’
Otázky a odpovědi (1994)
Tak to bylo super! Mám slabost pro filmy podle skutečných událostí a tenhle film je názornou ukázkou proč. Svižný,místy i vtipný a napínavý film,kde vlastně nevíte,komu máte fandíte a jestli je to všechno morálně správné. Ralpha Fiennese naprosto zbožňuju,taková nevinná tvářička predátora. Redford nejenom že umí hrát,on asi i umí režírovat,čéče. Jo a ta chybějící jedna hvězdička je za poměrně málo záběrů ze samotné soutěže. Když už tam byly,tak jenom probleskly a zase byly fuč.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Epizoda 10 (2017) (epizoda)
Ach,teď jen smutně čekat na další sérii. Tenhle seriál je skvost!
Pošli to dál (2000)
Malý Haley Joel Osment je prostě stoprocentní garance úspěchu. Jestli vás nedojme jeho smutný pohled,tak ani roztomilá malá štěňátka. Jo a co by byl film bez Thomase Newmana?
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
To je prostě tak jednoduché a kýčové,že to je tak krásné!!! Mohla bych se na to dívat pořád
Láska přes internet (1998)
Krásná romantická komedie. Meg Ryan a Tom Hanks jsou spolu prostě senzační.
Bába z ledu (2017)
Jedoduchý příběh ze života,který si v budoucnu určitě ještě pustím. Skvělé jak po herecké stránce (nejvíc se mi líbil Nový a Neužil),tak po té dějové.