Recenze (975)
Santa je úchyl! (2003)
Tak tohle je fakt hnus. Podle množství hodnocení a výšky hodnocení je na CSFD především víc mladších ročníků, kteří jsou asi vyplácaní z píchaček v kabince, nebo slovníku, kterým disponuje např. Miloš Zeman. Za mě ne.
Baba na zabití (2003)
Perfektní komedie. Vždy pobaví.
Našli mě naši (2006)
Musím uznat, že jsem se na to chtěl podívat jenom proto, že tam je Danny DeVito.
Matilda (1996)
Hezký "epizodní" film, který bavil.
Flintstoneovi (1994)
Mělo své kouzlo. Zvlášť možná i proto, že ty kulisy nebyly 3Déčko, ale reál.
Bláznivá školka (2003)
Béčková komedie, která stojí především na Eddiem Maurphyovi. Několik super scén a fórů, které se člověku vryjí do paměti ale že bych tento film musel vyhledávat, to už moc ne.
Příšerky s.r.o. (2001)
Klasika. Sice mi vždycky vadili ty smutné pasáže, kterými je Pixar čím dál více znám, ale tady to bylo ještě únosné.
Mravenčí polepšovna (2006)
Celkem výchovný dětský animovaný film. Nicméně tyhle mravenčí filmy mě moc nikdy nezaujali.
Pohanský rituál (2009)
Pohanský rituál lákal především na Timothyho Spalla. A nakonec to bylo asi to jediné s čím se mohl film opravdu pyšnit.
G-FORCE (2009)
Sice hezky vytvořená morčata ale film docela hloupý a tak nějak o ničem. Nezaujalo.