Recenze (976)
Nějak se to komplikuje (2009)
Hudba se mi líbila, ale ten film jsem nikdy nepobral :D Ono to vážně bylo nějaké komplikované :D
Franta Nebojsa (2002)
Franta Nebojsa docela jinak. Ale proč sám Franta musí vypadat jako jedno ze strašidel moc nevím :D
Lotrando a Zubejda (1996)
Písničky pěkné, asi to dalo holomkům práci, ale nikdy jsem tomu nějak nepřišel na chuť. Možná právě proto, že je to částečně i muzikál, možná, že je to trochu i smutné, díky hudebnímu doprovodu i sentimentální a vlastně hlavní hrdina mě taky moc nebral :D
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Milovníci stop-motion animací musí slintat a dětem se to musí líbit. Pěkné, milé, komické.
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Češi vyrazili do Ameriky, aby si vyzkoušeli, jaké je to lézt po skákačkách ve Wipeout. Bohužel české zpracování je opravdu tragické, nevtipné, nezábavné a trapné.
Operace Dunaj (2009)
Opera Dunaj se možná snaží hrát trochu na notu Pelíšků, a možná by to ani nebylo špatné, ale už v úvodu se divák přesvědčí, že to asi nebude kdovíjak super filmařina. Přestože se to dalo, něco mi tam chybělo. Možná děj.
Osvícení (1980)
Já vám nevím, ale zas tak úžasné to taky nebylo.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Celkem to fungovalo. Líbilo se. A je to možná i poprvé, co se vetřelci dostávají trochu dál do historie.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Skoro to vypadá, jako by Columbusovi chyběl Harry Potter. Působí to na mě jako jakási chabá náhražka.
Blázni ze stadiónu (1972)
Perfektní komedie z atletického prostředí. Plné humorných situací.