Recenze (976)
Cyril a Metoděj – Apoštolové Slovanů (2013)
Film postavený především na postprodukci.
Krmelec U Muflona - Mistrák (2017) (epizoda)
Super!
Po čem ženy touží (2000)
Fajnová oddychovka.
Krmelec U Muflona - Dámská jízda (2017) (epizoda)
Opět pobavilo.
Čtvery Vánoce (2008)
Poněkud vysoké hodnocení na to, co to je. Hlavní dvojice jistě pěkná ale o ničem. během ani ne hodiny a půl se nám představí čtyři odlišné světy plus svět ústřední dvojice. Takže vám nikdo ani nestihne moc přirůst k srdci. A tím to asi tak končí. Neurazilo to, ale že bych to musel vidět znovu...
Na pytlácké stezce (1979)
Hvězdu za Zedníčka a za Heřmánka.
Pod Jezevčí skálou (1978)
Tohle jsem fakt nenáviděl. Na to jsem se jako malej musel dívat za trest.
Santa je pořád úchyl (2016)
Zbytečné. Když už pokračování, tak by to chtělo o laťku výš.
Cirkus bude! (1954)
V podstatě úplně o ničem. Ale pěkné to je :D
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Proč to probůh udělali?