Recenze (149)
Suburræterna (2023) (seriál)
Sice **** ale už je to takový nějaký nedotažený a nemá to ten drive. Takže o třídu níž než jednička.. Vypadá to na další řadu. Uvidíme.
Nezvěstná (2023)
Sorry, tentokrát mi to nějak nesedlo. A vůbec jsem nevěděl že ten film bude screenlife. U prvního filmu jsem to zkousnul, tentokrát už mi to přišlo moc.
Sousedství - Pilot (2018) (epizoda)
No, co dodat. Vtipy nic moc vtipný nebyly (i když občas sem se zasmál to jo) ale zase to bylo celkem svižný. No jo, dyť ono o má 20 minut. Už jsem viděl daleko větší hovadiny. Proč ne.
Bullet Train (2022)
Takový trochu Tarantinovský nářez. Nelíbilo se mi ale moc obsazení, tedy hlavně většina pánského. Ani dabing mi místy nebyl po chuti, ale za to nemůže film. Navíc těch “zmrdů” tam na mě bylo až moc a mě se to slovo nelíbí, ani jako nadávka. No zkrátka mohli to trochu prostřídat aspoň…
Zlaté časy (1991) (seriál)
Musím říct že tohle je hodně divný. Řekl bych laciné béčko. Prvních 15-20 minut člověka celkem baví tak si slibuje víc a začne se těšit. Jenže zrovna v tu chvíli se to zlomí když nastoupí podivná nesympatická vyšetřovatelka a další anticharismatický a odpudivý lidi a začne to jít z kopce. Ten český dabing je mi u některých rolí taky dost odpudivý. Např. Žilková mě tam ještě víc protivý už tak ne moc sympatickou podlou vyšetřovatelku. Dál už mě v podstatě udrží u obrazovky jenom scény s hlavním hrdinou, ty ostatní prostě jenom nějak zdržujou a nejsou zajmavý. Nevím jestli tohle dokoukám. PS: Originál verze má nějakých 8 hodin, česká je zkrácená o polovinu, já si myslim že by stačilo zkrátit ještě minimálně o další ale potom už by to asi nedávalo moc smyslu :)) No uvidím, možná tomu dám ještě šanci.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Mně to přijde úplně zbytečný. To jsem zase naletěl. Mám pocit že jediný komu film něco přinesl je tvůrce efektů a výrobce krve. Ti si rozhodně přišli na svéý. Jinak děj a smysl = nula. Ale nejsem fanoušek týhle série, ani tohohle podžánru, takže se všem omlouvám předem.
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Očekávání předčilo skutečnost. Kdyby Taylor sťali tu hlavu, dal bych i tři hvězdy.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Mám v tom trochu hokej a asi si to budu muset zopakovat nebo mi to bude muset někdo dovysvětlit ale musim uznat že ty 2 a půl hodiny mi utekly dobře a herci byli taky skvělý a dobře se na to koukalo. Možná i přesto nebo proto, že jsem si to pouštěl po částech jako seriál :)
Mickovy modré oči (1999)
Jediné co nechápu je český název který by měl být Modrooký Mickey když už.
Vidlík má otázečku - What is Money? (2019) (epizoda)
To jsme se toho dozvěděli. Fakt výživný 😂