Poslední recenze (24)
Jan Žižka (2022)
Na Zizku jsem se tesil, doufal jsem ze to bude neco jako český Robkin Hood, nebo ze to bude alespon trochu historicky presne z doby kterou zname, ale nic z toho. Je to jen další Jaklovo chaboduchy vyplod,co si Jakl vycucal z prstu. Ty prachy co to stalo meli dat na neco uzitecnejsiho a ne tomudle patlalovi bez talentu, co neumi natočit jediny poradny film. Kamerami s parkinsnem, zvuk jak z cinskyho autoradia. Dejove to ma s zizkou spolecny jen jmena a pinicku a Zvikov.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Toporné šavlování rukama a drsné pózy jak Franta když se vrací po 12ti pivech z hospody a hledá klíče od bytu, obohacené o červený a zelený prskavky, aby to jako bylo efektní. Možná to mělo i nějaký stupidní příběh, ale ten se v efektech ztratil. V nesmyslném přeskakování z místa na místo jsem se tak nudil až jsem dokonce usnul a to se mi ještě nestalo. V nejlepším měl Marvel s hrdinskými filmy přestat, ale na to už je pozdě.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Po dlouhe dobe výborná česká komedie, ktera nema moc hluchych mist (mozna jediná). Cekal jsem ze to nejlepsi bude v traileru a film jen doplni omáčku okolo, ale ne, je to nabite, vtipnými scénami a legendárními hláškami. Je to film co si klidně pustím i vícekrát. Velkej respekt Štáfkovi.