Recenze (13)
Čarodějnice (2015)
Dle hodnocení naprosto podceněný snímek. V daném žánru patří k absolutní špičce a nevzpomínám si, kdy naposledy jsem měl u "čarodějnického" snímku větší pocit autentičnosti.
Tak to chodí (2003)
Dva velikáni filmu, otec a syn a jejich životní společné setkání na plátně, které až příliš rychle uteklo. Jako život sám. Hodně nedoceněný snímek.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Řemeslně natočené (jak jinak), ale popravdě, až na ten závěr žádná velká jízda..
Půlnoc v Paříži (2011)
Woody Allen v plné síle. Lze doporučit všem, kteří ještě nevěří na zázraky a rádi by nasáli atmosféru Paříže v časoprostoru. Owen Wilson navic podává skutečně skvělý "allenovský" výkon.
Cizinec ve vlaku (2018)
Je to klasický příklad filmu za 3.5, ale v rámci žánru natočeno zručně, navíc Liam Neeson nezklamal.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Tome, takto se už opravdu nevracej.
Prodloužený víkend (2013)
Výborná konstantní režie (mj. s absencí rušivých sexuálních scén) a neméně výborný výkon Kate Winslet. Škoda jen nadbytečného happy endu.
Druhý muž (2008)
Totální brak. Snad jen pro ty, kteří chtějí zažít skutečné sebetrýznění.
Wind River (2017)
Film, který vás vtáhne do děje hned od prvních okamžiků a drží vysokou laťku až do konce. Podmanivá, mrazivá atmosféra je de facto oslavou těch míst na této planetě, kde člověk v souboji s divočinou nemá šanci a kde si krutost nevybírá.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Vynikající výkon Michaliny Olszańské a na druhé straně určitá roztříštěnost vyprávění, kde je až příliš akcentována homosexuální orientace hlavní představitelky. Přesto jsou pocity deprivované osobnosti zachyceny věrně a snímek tak rozhodně nezklamal.