Recenze (19)
Indočína (1992)
Vietnam jsem si zamiloval a tento film mi ukazuje na jedné straně jeho úchvatné scenérie a na straně druhé pro mě neznámou odvrácenou stranu jeho historie a do toho jeden tragický osud jedné rodiny.
Dům u dálnice (2008)
Vnímám poselství tohoto filmu, ale v reálu by naše zákony nepřipustily mít domek u dálnice, nereálné, v rámci územka by to neprošlo. Filmařsky a emociálně v rámci poselství ****, ale v reálu bohužel nesmysl :(
Pálava - Čistý vzduch (2022) (epizoda)
si děláte prdel, sejry dozrají za pár hodin? auuu, tohle bolí. Tenhle seroš je fakt utrpení
Godzilla II Král monster (2019)
Jeden velký digitální bordel, neudrželo si to mou pozornost, po půl hodině jsem to vzdal
Špunti na cestě - Smlouva (2022) (epizoda)
Staví se osada a podsady, celty, krompáč, lopata, ešusy, koš na dřevo, vše svítí novotou, tomu říkám tradiční, dlouholetý tábor. Typický vesnický krámek = milion klobouků v regále, Pražáci natáčí seriál
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Z dějového hlediska to vidím na 3+, ale tahle digitální animace nesahá ani po kotníky té původní klasické, neumím se nad to povznést
O slavnosti a hostech (1966)
Film, který historicky má svou hodnotu, ale že by jsem se na něj podíval podruhé, to ne.
Hlava Medúzy - Královny krásy (2021) (epizoda)
Filipe, proč nám to dělaš? Za to snad ani ty prachy nestojí, za tohle ti památník nepostaví :(
Mimozemská invaze (2017)
ku.wa, proč se točí takové sračky, 20 minut života v hajzlu :(
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Škoda, že tu není více herců z regionu, jinak hodně televizní, zatím nepřesvědčilo, ale ještě tomu dám šanci. Bořem mluví jak Ostravský Ukrajinec, trhá to uši