Oblíbené filmy (10)
Jump street 21 (2012)
V zajetí démonů (2013)
Bez kalhot (2012)
Fakjů pane učiteli (2013)
Loganovi parťáci (2017)
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Prvú časť som síce nevidela, ale môžem hodnotiť Kingsmana 2 ako vydarený film. Síce nemám rada takýto žanér filmu,bavilo ma to. Dalo sa na tom aj zasmiať, skvelé herecké obsadenie. Občas mi vadili tie efekty. Myslím, že sa mi oplatilo ísť na to do kina :)
To (2017)
Lesní duch (2013)
Táta je doma (2015)
Dobrá komédia. Herecké obsadenie super hlavne Will Ferrell a Mark Wahlberg, ktorí vo filme boli úplne odlišní. Jeden bol dobrudruh, neodbytný, drzý a sexy (Mark Wahlberg), zato ten druhý bol starý, telo nevypracované, a bol za slušného chlapa. Veľmi sa mi to páčilo. Dej, postavy a aj spracovanie sa celkom dalo, ikeď efekty sa mi zdali niekedy až moc prehnané (scéna s motorkou). Ale aj napriek tomu hodnotím pozitívne. :)