Recenze (391)
Mlha (2007)
Výborná hudba, herecké obsazení (zvláště M.G. Harden zahrála tak, že jsem jí měl chuť zabít pytlem hnoje od první vteřiny co se objevila na plátně :-) ) a Darabont mě prostě opět přesvědčil, že je to pan režisér a koncem filmu mě naprosto dostal...ALE několik scén bylo vskutku naprosto nelogických a těžko uvěřitelných...A skvěle zobrazená davová psychóza a chování a ovlivnění lidí kdo mají strach... za 4*
Odpadlík (1992) (seriál)
Psanec který loví psance :-D no geniální tak ve 11
Mezi zdmi (2008)
Film který mě opět a znovu přinutil přemýšlet, zda chci v životě někdy někoho učit :-) Děti jsou zvěř a učitelé nemají žádná práva...O to více je to umocněno na předměstí Paříže, kde je neskutečná směska lidí od islamistů, přes židy po křesťany, od bílých po cikány a černý...no děsný a tito učitelé mají můj obdiv...
Valkýra (2008)
Výborný film a houstnoucí atmosféra filmu mě strhla. Samozřejmě konec byl jasný a předvídatelný ale s tím se asi nic dělat nedá, kdyby film končil smrtí Hitlera a mírovým jednáním se spojenci v roce 1943 byl bych v šoku asi ještě víc :-) Tom Cruise si myslím, že i přes kririku, jež se na něj navalila zahrál obstojně. A ta hudba od Wagnera hmmm souhlasím s Woodym Allenem: Nemůžu moc často poslouchat Wagnera, protože pokaždé když ho poslouchám mám chuť přepadnout a dobít Polsko :-D Hodně silné 4*
Californication (2007) (seriál)
První díly naprosto dokonalé, ale časem si uvědomíte, že hlavní hrdina není až takový borec, spíše omezenec, co nemůže zapomenout na svojí ex a utápí se v moři chlastu a žen..(geniální námět pro začátek..) ale proč se z toho stane taková ubulená limonáda ke konci...Tenhle seriál měl své kouzlo díky hláškám a ne díky romantice...
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Jednoduchá a naprosto pravdivá popisná situace lidského získávání se navzájem. Úplně sem se v tom(jako každý..) viděl...zvláště v počátku teda...
Karamazovi (2008)
Zajímavé, rozhodně stojí za zhlédnutí. Lehonce předvídatelné a měl bych si přečíst knižní předlohu. Dodatek: výborná hudba...
Milk (2008)
Přiznávám, že jsem dost velký odpůrce homosexuality a viděl 2 líbající se muže mě skutečně nenadchne ba přímo naprosto odpudí. Přesto mě tento film skutečně zaujal zajímavým příběhem a dosahování základních práv člověka (homosexuála) v USA. A hlavně mě naprosto dostal Sean Penn. Zevřením a spoustou rolí relativní tvrďák se změní až neskutečně a když jsem ho poprvé uslyšel promluvit spadla mě čelist. Když jsem pak nadále viděl naprtosto změněnou mimiku a koordinaci pohybů byl jsem v šoku. Sean Penn si dle mého názoru zaslouží Oscara no uvidíme za necelý týden :-)
Caligula (1979)
1* za odvážnost na rok, kdy to bylo natočené a ač sem proti vulgarismům v příspěvcích k filmům, tak je mě to líto a nemůžu si pomoci toto byla naprostá ztráta času a naprostá hovadina a debilovina. Asi jsem na to nekoukal ve správném rozpoložení, protože toto mě dobu Říma moc nepřipomělo a nepřipodobnilo..Jediné co lze pochválit je herecký výkon Malcolma McDowella.
Odpor (2008)
Nechápu místy dosti špatné hodnocení...Výborná hudba a zajímavá kamera a skutečně silný příběh, který se mě líbil od začátku až do konce. U bratrského obětí ke konci filmu jsem měl i na kraji co se emocionálního prožiku týče.. :-) (to mohlo však být způsobeno pozřením jisté dávky alkoholu..)