Recenze (1 808)
Westworld - Zimní linie (2020) (epizoda)
Roztomilý easter egg s Drogonem :D aneb další přihřátí polívčičky, že příběhy ze Západozemí jsou jen dalším parkem Westworldu. I přes tuto hříčku je tento díl spíš slabším odvarem nabušeného pilotu
Westworld - Žánrovka (2020) (epizoda)
Geniální psychedelický trip s podmanivým soundtrackem Djawadiho. Pecka, i když minulý díl byl lepší.
Mandragora (1997)
To se vážně natočilo v devadesátkách? No, vlastně že mě to překvapuje. Drsný syrový pohled na pražskou galerku v moderním pojetí nalajnovanou na prostituci a věci kolem ní. Nijak zábavné to není, film tratí na chudinkém rozpočtu, naprosto tragických hereckých výkonech a i když se na něj odkazuje řada recenzentů Párty Hard,že tenhle film je hodně filthy, tak ve výsledku je to dost nuda... 20%
Díra (2019)
Hodně divnej horor s velmi sexy nápadem. Ti nahoře žerou, a ti dole serou... Zbytky. Konec megadivnej, ale většinu času jen sedíte s otevřenou hubou a čekáte, co se stane dál. 80%
Dark - Konce a začátky (2019) (epizoda)
wow. do časového guláše teď přijde ještě koření z paralelní dimenze.
Jumanji: Další level (2019)
Zábavné podobně jako minulý Jumanji. I když je to zase to samé v bledě modrém, jen tu jsou jiné prostory a k hlavní skupině přibyli i nemotorné postavy dědy a kámoše. Bylo to zábavné, rychlé, furt se tam něco dělo a vlastně to splnilo účel. Příjemný výplach hlavy, u kterého fakt nebudete muset přemýšlet. 75%
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Ujetost, která neví co se sebou. Mrazivou podívanou (svlékání dívky u stolu je velmi silný moment), nebo úchylně ujetou barevnou podívanou (crazy závěrečná bitka v lunaparku)? Margot Robbie parádní, Ewan Mekřehoř si svého úchyláka značně užívá a zbytek je tak nějak do počtu. Trochu překombinovaný začátek a prostředek, kdy se neustále vracíme do minulostí jednotlivých postav skrze vyprávění Harley mě ale štval, ale akční scény velmi nápadité (ostatně dostali je na starost lidi z týmu kolem Johna Wicka). Jinak víceméně nuda v pastelovém balení posypané konfetami. 55%
Neviditelný (2020)
Naprosto božská Elizabeth Moss, která ukázala díky Příběhu služebnice, že hrát pro ní silné ženské hrdinky není žádný problém a proto celý film naprosto bezpečně utáhne jen ona sama. Není to horor, ale spíše scifi thriller s hororovými prvky, ale pozor, to jsem asi udělal velký spoiler :-) Musím říci, že ona akční scéna v blázinci, byť je svým rozsahem malá, naprosto bezpečně svojí intenzitou překoná i Avengeří finále :-) Skvělý film, který vás vydrží dráždit od začátku až do konce. 90%
Vlastníci (2019)
Výbornej bizár odehrávající se v jedné místnosti s panoptikem postaviček, které nejspíš sedí i ve vašich panelácích, činžácích a pavlačích. Božsky rozehrané komediální drama u které ti, kteří tohle nezažili budou vybuchovat smíchy a ti, kteří na tyhle schůze chodí, si budou říkat... AHA?!! Něco mi to připomíná. Skvělá Havlová, která si po dlouhé době svojí postavu luxusně užila, naprosto komisní Melíšková a možná zbytečně přehrávající Ramba spolu s Kotkem, kteří v bizarním konci trochu ustřelili. 80%
Párty Hárd (2019)
Ou šit... Hodně velkej hardore btw filmařsky překvapivě na úrovni. To, co se odehrává okolo, to musíte buď Mártyho milovat nebo nenávidět. Nic mezi tim. Bez procent