Recenze (629)
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Raději bych spolkla kapsli s kyanidem, než toto.
Dr. House (2004) (seriál)
Všichni lžou!!
Vzepřít se obrům (2006)
No tak to teda ne. Pokud v nějakym filmu uslyšim slovo "bůh" desetkrát ve dvou minutách, tak to okamžitě vypínám. Nezájem prostě.
Počátek (2010)
..Vše, co je, či zdá se jen...není víc, než ve snu sen. :P Famózní, tohle mě baví, baví, baví!!
Posel ztracených duší (2005) (seriál)
Ale tak jo, je to koukatelný, milý, celkem fajn. Jen mě časem začlo vytáčet, že v každym dílu na konci Jennifer fňuká.. to už je opravdu lehce ohraný..
Námořní vyšetřovací služba (2003) (seriál)
No jo, mam obrovskou slabost pro Pauley Perrette
Okresní přebor (2010) (seriál)
Naprosto bravůrní nováckej seriál. Jen škoda, že je to jen pár dílů.. zato přiblblá ordinace a růžovka budou zahlcovat obrazovky ještě x let :/
Pán času (2005) (seriál)
Nebavilo mě to. Ano. MInulej čas. Všichni mi přišli nesympatičtí, bylo to nudný, skoro uplně o ničem. Ale nějak jsem to nevzdala a koukala dál.. a dál..a dál.. a začlo mě to bavit.. :)
Miluji tě, Beth Cooperová (2009)
Chvílema vtipný.. chvílema nuda.. a rozhodně bych si odpustila ty některý nechutný vtípky.. Typická americká komedie.. Neurazí (občas) ani nenadchne. Průměr.
Vražedné horko (2009)
Neuvěřitelně nudnej nesmysl.