Recenze (629)
Castle na zabití (2009) (seriál)
"To je debil. Debilní debil. De de de de debil." :D
Marmaduk (2010)
Zvolím průměr... První polovina byla fajn, několikrát jsem se zasmála.. ta druhá už byla celkem k uzoufání..
Na tuhle nemám (2010)
Když pominu pár nechutnejch vtípků, který mi fakt zničily dojem z celýho filmu... Nebylo to zas tak špatný.
Záložní plán (2010)
Asi jako všechny filmy s J. Lo to stojí za *****
Lví srdce (1990)
Moje srdcovka :)
Proboha! (2008)
Když už něčemu věřim, tak mam sakra vědět proč, ne? A ne, na některý otázky říkat, že nebudu odpovídat a urážet se. Dogmata jsou kraviny. Bible je snůška nesmyslů. Vymývárna mozků, tahající z lidí akorat prachy. Myslím, že tenhle film si zaslouží buď pět hvězd, nebo odpad (ten samozřejmě od těch, co se vztekají, jak si někdo něco takového mohl dovolit natočit).
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Tak to ne teda.. Vidět Bartošovou jak objímá stromy byl jeden z mých nejhorších zážitků u televize.
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Tak u něčeho takového se muže bavit a smát se jen naprosto blbej blbec.
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Víte co? Nemám ráda Raymonda! Já ho miluju. :)
Python 2 (2002)
Myslela jsem, že Python je ten horší film co jsem za poslední roky viděla.. A chyba. Oni natočí ještě druhý díl.