Recenze (629)
Tupíři (2010)
Další hloupá parodická komedie. A občas i já bývám hloupá, protože nemůžu popřít jednu věc.. chvílema jsem se opravdu řezala smíchy.. ovšem chvílema se nudila a chvílema mi to přišlo neskutečně trapné. Suma sumárum.. 2*
Metro (2004)
Jéžišmarja.. člověk aby se bál vlíst do metra. Bůhví co žije někde dole v tom pražskym. :D
Off the Map (2011) (seriál)
Zatím mě to neskutečně baví. :)
Silný kalibr (2010)
Převídatelné. Hloupé. Nudné. Primitivní. S hroznou hudbou. S hroznými "akčními" scéna. S hrozným půlcentem. Všechno bylo hrozné. Aspoň, že to bylo krátké. O pět minut víc a vylítla bych z kůže.
DO-RE-MI (1998) (pořad)
ááá ty strašný díly s Hranáčem mě děsí doteď.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Nevím co říct.. Několikrát mi to tu znělo jako doprovodná kulisa, abych tu nečuměla v tichu a tmě.. Ano, výborně se u toho bavím. Bavím se, jak někdo může být tak neskutečně blbej. A stejně je to odpad.
Tahle země není pro starý (2007)
Před časem dokoukáno. Před delší dobou dočteno. Cormac je výbornej spisovatel a tohle zpracování vůbec nebylo špatné. Zasloužené 4*
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tohle je ale odporná německá nudná zrůdnost.
Wolffův revír (1992) (seriál)
ááá jako malá sem strašně žrala toho Wolffova parťáka s odstátýma ušima. :-D
Kriminálka Kolín (1999) (seriál)
Bylo to hrozný, ale stejně sem na to čuměla :)