Recenze (629)
Osamělý jezdec (2013)
"Kůň chcíp." :-D
Svědci paranormálních jevů (2011) (seriál)
Super věc. Hlavně před spaním. Člověk, aby se pak bál jít vyčůrat.
MasterChef (2012) (pořad)
Jsem zděšeně vyděšená. Musím říct (že díky zahraničním verzím, který mám fakt ráda.. a ne, nemuže za to jen Gordon Ramsay <3 ), že jsem se na tohle vcelku těšila.. Nicméně bych čekala nějakou kultivovanou porotu (třeba R. Vaňka v čele) a né bandu třech totálně neznámejch chlápků, kteří se přeřvávaj, snažej se působit vtipně a zároveň hoodně hustě, nekompromisně a rádoby kriticky. Akorat že to působí stylem, že přehrávaj nejvíc jak můžou (asi čím víc drsnejch vět, tím větší prachy), a vubec je to nepřirozený.. myslím, že velice ráda zůstanu u zahraničních verzí...
Žena v černém (2012)
Teda.. na to, jaký s tím dělali cavyky, nic moc.
Médium (2005) (seriál)
Strašně jsem si tenhle seriál oblíbila.. V podstatě ani nevím proč, možná v tom hraje i roli to, že stojí na základech reality :)
Proroctví zkázy (2011) (TV film)
Já tenhle film měla jen jako zvukovou kulisu.. ale i tak. Je to sra*ka.
2012: Doba ledová (2011)
Něco tak blbéééého jsem dlouhou dobu neviděla.
Open Road (2009)
Bóže.. to byla příšerná slátanina.
Paranormal Entity (2009)
Stejně nechápu proč celej barák furt obchází jen s kamerou, a jejím malým světýlkem, v ruce. Já bych si teda rozsvítila.
Máma mezi Marťany (2011)
Takhle otravnej, nevtipnej a nezajímavej animák jsem sakra dlouho neviděla..