Recenze (11)
Hra o trůny - Za Zdí (2017) (epizoda)
Rozhodně jeden z nejlepších dílů seriálu. Noční král neměl chybu.
Saw: Hra o přežití (2004)
Velmi povedený film díky dvoum hlavním postavám, které zahrály úžasné výkony díky kterým tento film překipuje pořádnýma morálníma dilemata, kvůli čemuž musí!! být divák v neustálem v napětí !!! Vyvrcholení bylo velmi překvapivé a tento film se mi velmi líbil.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
jeden prsten vládne všem jeden jim všem káže jeden všechny přivede do temnoty sváže !!!!
Zodiac (2007)
Mě detektivní filmy moc nelákají. U Zodiaca jsem se ale překonal a tento film jsem si pustil. Fascinoval mě výkon herce Jeaka Gillenhala, který se do role opravdu vžil a předvedl roli neohroženého novináře opravdu skvěle!! Ostatní herci nezůstávají pozadu a společně tvoří velmi povedený film.
Tři veteráni (1983)
Pohádka mého děství. Tento film jsem viděl více jak 20krát a dodnes na ní rád vzpomínám.
Strážci Galaxie (2014)
Tento film jsem velmi dlouho odkládal a velmi toho lituju. Rocket a Groot velmi oživují tento film a vytváří velmi zábavnou atmosféru. Kloubouk dolu. James Gunn stvořil jeden z nejlepších filmů společnosti Marvel.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Pro mě (zatím) nejlepší díl této série. The Rock a Jason mě nejednou rozesmáli. :-D
Rychle a zběsile 5 (2011)
Akce a výbuchy všeho možného tomuto filmu jenom prospělo !! :-D
Lady Gaga - Judas (2011) (hudební videoklip)
na tento klip se dívám jen kvůli Darylovy :-D
Hra o trůny (2011) (seriál)
Jon, Cersei, Tyrion = 100% výkon. Úžasná atmosféra, skvěle zahrané postavy a Jonovi úžasné vlasy.