Recenze (260)
Snowboarďáci (2004)
Snowboarďáci mě nebavili ani v době, kdy jsem byla jejich cílovou skupinou, natož teď.
Anděl Páně 2 (2016)
Někdo u nás konečně natočí něco koukatelného a lidé jsou z toho hned na větvi a pěti hvězdami se to tu jen hemží. Já tak nadšená tedy nejsem. Na pohádku se sice pěkně kouká, ale bohužel není příliš domyšlená, má příliš logických děr v ději a celkově na mě působí jako takový splácaný mišmaš bez větší myšlenky či ponaučení.
Příchozí (2016)
Trochu mix Kontaktu a Interstellaru, který mi však přijde lepší a mě i více bavil než oba tyto filmy. Konečně sci-fi, kde jsou efekty opravdu pouze nástrojem a kde hlavním účelem nejsou nabité akční scény, nýbrž vyprávění příběhu a sdělení myšlenky. Spokojenost.
Švýcarák (2016)
Když si začínáte myslet, že jste už viděli vše, tak se objeví Švýcarák. Horký kandidát na nejšílenější film ze všech, které jsem měla kdy možnost zhlédnout. Ale líbil se mi a bavil mě, to jo.
Sissi (1955)
Výprava je naprosto nádherná, Romy snad ještě nádhernější, ale lepší scénář by podle mě napsalo i pětileté dítě. Mě z té přemíry cukru až bolelo břicho. Jako na reklamu na Rakousko se na to však dívá docela pěkně.
Magnolia (1999)
Proč na sebe všichni museli pořád řvát? Chápu, že občas každému utečou nervy, ale proč na tom postavit celý film, který je vlastně jen o tom, jak jsou lidi zoufalí, naštvaní, nadávající a umírající? A k tomu všemu nakonec po třech hodinách zjistíte, že snímek vám nic víc ani neposkytne a některé příběhové linie ani nedopoví. Ta sprška na závěr, to byla pro mě už třešnička, která jen podpořila mé nepochopení veškerého dění. Za kameru a dobré herecké výkony (když odmyslím to řvaní) dávám hodně odřené 2*.
Maléry pana účetního (1980)
Rozhodně nejlepší film s Fantozzim.
Rozbouřené vody (2008)
Místy trochu nudné, ale silný závěr si mě nakonec získal. Kamera byla zajímavá a pojetí příběhu postupně z pohledu obou zúčastněných stran filmu přidalo na zajímavosti. Ačkoli matka zavražděného chlapce občas "otravně hysteričila", naprosto jsem její pocity chápala, Trine Dyrholm navíc podala parádní výkon, věřila jsem jí každičký pohled. Vzhledem k častým scénám v kostele jsem taky ráda, že mi ve filmu naštěstí nikdo necpal žádné náboženské názory. Konečný verdikt: 7/10 - nakonec zaokrouhluji na 4* s hodně odřenýma ušima. P. S. Kdo proboha vozí čtyřleté děti ještě v kočárku?
The Woodsman (2004)
Doteď jsem netušila, jak vynikající herec Kevin Bacon vlastně je... Objektivně bych to viděla asi "jen" na silné 4*. Když ale přihlédnu k tomu, jak je zde tak kontroverzní téma zobrazeno bez předsudků, nedá mi to a musím přidat.
Ten kluk (2007)
Velice silný film. Ať už jJackovi/Ericovi fandíte či nikoli, rozhodně vás to donutí přemýšlet, a to i dlouhou dobu po zhlédnutí. Garfield a Owen hráli naprosto skvěle, melancholická a paranoidní atmosféra se vydařila na jedničku a já suma sumárum nemám co vytknout.