Recenze (126)
Zastav a nepřežiješ (2006)
Akční jízda od začátku do konce a zajímavé střihové efekty.
Sunshine (2007)
Zcela nechápu, co měl znamenat ten obrat z poměrně inteligentní sci-fi v naprostou zhovadilost...
Hranice života (2005)
Tak to byl zas jednou těžkej film. Jenom se tím prokousat mě stálo úsilí, ale jako že teda nakonec celkem dobrý, no... Jestli jsem závěr pochopil správně, tak to za těch šíleně dlouhých 99 min ani nestálo... oblíbený seriál Forstera bude asi Dallas... a to ty série, které se ve skutečnosti nestaly, protože byly jen snem jedné z postav. Z filmu jsou nejlepší efektní přechody a zajímavá kamera.
Elephants Dream (2006)
Vůbec teda nevím o čem to je, o čem jsou dialogy, ale vypadá to pěkně. Je to skvělá ukázka, co se dá v open source programech vytvořit. Technicky opravdu velmi zdařilé.
Dokonalý trik (2006)
No není to špatný, ale hrozně zmatený pro mě bylo přeskakování dopředu, dozadu v ději... a konec mi svým způsobem přípomněl nejednu českou komedii s neustálým prohlubováním dějových zvratů, nebo jak to nazvat :) Celkově to bylo dobrý.
Let číslo 93 (2006)
Těžko se na tomto snímku něco kritizuje, když jde o tak citlivé téma. Ale jestliže mám hodnotit film jako celek, nemohu přehlídnout skutečnosti, že situace ze začátku a prostředku filmu, které mě měly šokovat nešokovaly... a myslím, že to není tím, že jsem věděl, co se stane... na druhou stranu scénář se ke konci probere a začne skutečně fungovat. Závěrečná scéna z letadla letu United 93 působí opravdu velmi věrohodně, skličujícím a drsným dojmem, a posledních pár vteřin filmu nikdy nezapomenu... dechberoucí a mrazivý.
Superman se vrací (2006)
Zabugovaný, slabý scénář a příšerně dlouhá stopáž, kterou zachraňuje jen dobré herecké obsazení a skutečně kvalitní technická stránka, díky které se to dá ty dvě a půl hodiny vydržet. Když už nic jinýho, tak to mohlo bejt alespoň o hodinu kratší, nic by se nestalo :)
Proposition (2005)
Tak tohle je pro mě opravdu jeden z mála westernů a ne-li jediný, co působí tak skutečně, uvěřitelně a příhodně oné době. Jako že westerny nemám moc rád, pro ten jejich styl klukovských kovbojek, tohle bylo právě něco zcela odlišného a vskutku jediněčného. Fakt hodně dobrý.
Silent Hill (2006)
Silent Hill je střídáním NUDY a KRÁTKÝCH povedených hororových pasáží, zajímavějším kouskem ke konci filmu, nevkusným a přehnaným konečným zúčtováním a nejasným koncem, zda se jedná o nebe nebo mírumilovný předpeklí :) Ze hry jsem měl teda větší hororovej zážitek...
Blade 2 (2002)
Ze začátku poměrne zajímavý, následně už pouze tradiční a místy trapný (např. uvedení oné upíří TOP legie v drsňáckým stylu působí opravdu úsměvně) a ke konci zcela nelogický. Jeden příklad za všechny: když kurňa maj upíři obleky proti UV i s maskama na ksicht a nějakou speciální optikou, proč si je na sebe taky nevezmou, když jdou do akce za bílýho dne? No proč, protože by to asi pak nebyla tak akční a nebezpečná scéna... Akorát místo sledování té podívané pak jen vrtím hlavou a říkám si: "To jsou debilové!" a po chvíli to vypínám, protože už se na to nemůžu koukat.