Recenze (983)
Captain America: Občanská válka (2016)
Všichni proti všem. Už to začíná být nuda.:(
Lovci duchů (2005) (seriál)
Zatím jsem viděl šest řad. Lehce podprůměrný seriál, který snadno poslouží jako kulisa. Připomíná mi opět Buffy. A Buffy byla lepší.
Pád Londýna (2016)
Lehký podprůměr. Film mi místy připomínal počítačovou hru.
Střepy v hlavě (2008)
Divný film. V kladném i záporném smyslu. By mě potěšilo, kdyby měl nějaké vysvětlení.
Nevinnost (2011)
Zajímavý film, hlavně scénář. Myslím, že by mu prospěla delší stopáž, trochu jiné zpracování.
Devátá brána (1999)
Celkem nuda.
Provinění (2016)
Slabší průměr, takový divný film.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Solidní thriller.
Funny Games USA (2007)
Nebavilo mě to. Na podobné téma existují výrazně lepší filmy.
Poldové a zloději (1994)
Na jedno podívání celkem fajn rodinná komedie.