Recenze (2 138)
Dva čertovští chlapíci na cestě do zeleného pekla (1974)
Střeštěné sedmdesátkové béčko. Bejvalo by to bylo tak max na dvě hvězdy, ale amazonky a rychlodabing profesora Hrbolka to dostává na pomyslný vyšší level.
Nelítostný souboj (1995)
Tak tento film mě uhranul a přestřelka v srdci města na sluchátkách SemHajzl (Sennheiser RS 195) kulervouce excelovala, či nekompromisní De Niro a neúnavný Pačino. Film jak víno, atmosferickej a pamětihodnej. Né žádná rádoby 100 +1 zajímavostní sra*ka...
Babylon (2022)
Totální slátanina, kterou nezachrání hnusácké do očí bijící senzace (moč, kak, blitk, flus, slzy, krev, pot a umělé sperma - ješte chybí šušeň a ušní maz), ani Braďák, ani Margotka, vizuál, hudba, prostě nic. Je vidět, že režisér evidentně nevěděl do poslední chvíle co točí. Pocta Hollywoodu, že se všichni chovají jak retardi a film postrádá jakoukoliv hloubku? Jo jedna scéna je zapamatování hodná a sice když je Bradovi vysvětlováno, že je ztroskotanec a že na jeho nejlepší éru jednou budou pohlížet s úctou a respektem. To je asi tak 2 minutové poselství. To je vše. Ztráta času.
Nesmiřitelní (1992)
Syrový a zároveň jednoduchý western o pomstě té či oné toho či toho. Slint působí jako zapšklý stařec ze začátku a pak vystrčí koule. Závěrečná scéna - katarze - je zapamatovatelná a efektní. Celkem příjemný překvapení, byť to není populární a lehce naivní špagety western. Naopak zde hraje punc jedinečnosti mají žádné příkrasy.
Prostor X (2018) (pořad)
Kupodivu je ten potetovanec i docela chytrej, nebo má přichystané otázky Václava Hlodavce dopředu . Tak či tak, občas jsem na něco poklikl a nebyl to špatný rozhovor. Ba co víc i účastí - host co nikde dlouho nebo vůbec nikde nebyl. Byť banda Reflexu je tuctovej bulvárek, tak zde asi až tak nehraje na efekt.
Olověná vesta (1987)
Ser, jez, ser. No, nevím jak amíci, ale my evropané většinou jíme a pak až sereme. To jen pro začátek taková malá odbočka. Kubrick to má krásně natočené a je to i jakási psychologická sonda do zelených mozků, nicméně nemůžu se ubránit dojmu, že herci působí divadelně. Nezanechává to ve mě nic bohužel přesvědčivého a ačkoliv vše kolem je fajn, tak prostě to nepůsobí jako pravá válka. Byť třeba kulisy, kamera a scéna je dokonalá, tak tomu nepřidávají herci.
7 pádů Honzy Dědka (2012) (pořad)
Suchar Dědeček
Lesbian Analingus 14 (2020)
Já to říkám porát, lízat pí*u není umění.... zde pode-piss-uju. Tak dost už těch narážek, je to prostě a jednoduše přesněě to, co mnohé džentlemeny láká no... nehledě na díl polízanice
Thelma a Louise (1991)
Herr Gott Fuck Kott. To by mě bývalo bylo nepadlo, že si spletu Sigurný ze Zuzanou?! https://www.csfd.cz/tvurce/135-susan-sarandon/prehled/ ue https://www.csfd.cz/tvurce/172-sigourney-weaver/galerie/?film=10393. Tehdá v devedesátým prvním paninky vypadaly až příliš podobně a přepokládám, že podprsenky nosit nechcaly - soudě dle "dekoltu". Jinak celkem dobré roud muvý, ale v závěru se z toho stává pohádka s koncem, kterému nevěřím ani za čer mák.
Kokot a perly (2006)
Já nevím kdo nebo co, ale mě tato dekadentní zábava velice baví a byť jsou třeba smysluplnější textaři či jiný exóti, ale Záviš je vynikající kytárista (když není zechcanej jaxviňa nebo néní na šňouře ve Vietnámu) a v jeho textu račte naleznouti pravdu o tom či o něm. Ačkolivě věřím, že tento dokument řekne prach úplné hovno a zdá se být dosti amatérský. Na druhou stranu takový je přesně Záviš, působí ledabile, ale je to záruka kvalitního porno-folku. To musíte slyšet haldu songů, abyste pochopili vyjímečnost a jestli ne, tak běžte do psích prdelí... https://www.youtube.com/watch?v=ctFJvbgySRs a tohlencto je super záznam z Melodky z Brna → https://www.youtube.com/watch?v=KJ3vsaOr5ss&t=898s