Recenze (2 138)
Nebojsa (1988)
Bojím se, že větší hodnocení by byl hřích! Průměrně zábavná pohádka na kterou zapomenete.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Nestárnoucí klasika.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Takhle má vypadat český animovaný film!
Myšák Stuart Little (1999)
Myšák je jako jednohubka, která dobře chutná, ale je jí málo...
Don Juan DeMarco (1994)
Do role Juana se nejlépe hodí Depp, to je bezesporu. Ale pro tentokrát byl jeho výkon průměrný. Film se snaží být za každou cenu zajímavý. Především postrádá moment, který by mne natolik uchvátil, abych si ho jakýmkoliv způsobem oblíbil. Pokud hledáte daleko smysluplnější alternativu doporučuju Svět podle Prota :-)
Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství (2008)
Pravdivý dokument, který mě v některých chvílích docela šokoval. Je to poutavě natočené a rozhodně film nenudí ani na minutu. Sice je pravda, že téma není nic, co by mělo nebylo obecně známo, ale díky tomuhle filmu nabývá téma význam. Rozhodně mě nutí k zamyšlení do budoucna nad výchovou. Jelikož jako celek to na mě dost zapůsobilo nelze jinak než plný počet.
Den & Noc (2010)
Chtě nechtě jsem si nakonec tuhle krátkou hříčku zalíbil. Den nebo noc?! Oboje má něco do sebe ;)
Smrtící epidemie (1995)
Televizní klasika v žánru thriller, kterou jsem jako menší viděl vícekrát. Ve filmu září Dustin Hoffman.
Svatba upírů (1993)
Tenhle film vysává sám sebe svým zpracováním...
Discopříběh (1987)
Hááááaá žijem si svůj discopříběh, jéééé eéééé...