Recenze (2 500)
Stůj při mně (1986)
Svým způsobem mě přitahujou padesátá léta a kultura v tomto období v Americe. I tento příběh si jel takovou klidnou povídkovou formou, která uklidňuje. Partička kluků zažívá cestou za mrtvolou sice né příliš silné zážitky, ale když se vcítíte do toho období, tak ani nic bombastickýho nepotřebujete...
Detroit Rock City (1999)
Rockoví fanatici, kteří za každou cenu chtějí vidět svoji oblíbenou skupinu Kiss a cestou za tímto koncertem se jim jen lepí smůla na paty. Vtipná fajn partička, ve které jsou sympatičtí herci a dost se při jejich řádění nasmějete.
Gloria (1999)
Je to takový průměrný krimi, ani nevím jestli by se to dalo nazývat krimi, má to od každého žánru něco, ale opět byla očekávání trochu někde jinde a Sharon mě úplně nepřesvědčila, že by se vzdala všeho jen kvůli malému klukovi, který na ní byl chvílema dost protivný. :-)
Babiččin dům (1988)
Koukal jsem se na verzi, která měla ještě starý dabing, který ve mě vyvolal malou nostalgii, ale bohužel příběhově už to je slabší a rozhodně jsem čekal o dost víc, než jsem dostal. Prvotina, která se moc nepovedla, nebo se s tím mělo ještě více pohrát, aby to dalo aspoň na ten průměr.
Naked (2017)
Tak tentokrát Michael Tiddes po průměrných, až hodně praštěných parodií, které mnohdy neměly moc hlavu ani patu, se vytáhl a vytvořil sice místama bláznivou, ale v mezích korektnosti, komedii, která je chytlavá a chytrá. I pro Marlona to musela být krapet změna a i vážnost mu celkem sluší. Moje oblíbená časová smyčka se tu dokonale zužitkovala a přednesla nám prostě parádní komedii, i když jsem se bál co z toho vzejde, když šlo o vracení v čase, dokud nebude mít jeho partnerka dokonalou svatbu, tak s výsledkem jsem opravdu velmi spokojený.
Attonitas (2012)
Nic moc, celý film pořád dokola, lekačky nikde, jen parta strašpytlů, co se bojej každýho zvuku a ten konec jsem nějak moc nepochopil, co tím teda chtěli říct a kdo za tím vlastně stojí. Špatně udělané a tak nějak padlé na hlavu.
matka! (2017)
Tři roky se mi odpadové hodnocení vyhejbalo, zacož jsem byl hrozně rád, jenže bohužel přišlo tohle. Tato kravina může konkurovat opravdu tomu nejhoršímu, co bylo kdy natočeno. Slipstream se otřásl na prvenství v základech... Tohle se ani filmem nazývat nedá. Neskonalá hovadina, která nemá vůbec co nabídnout. Příběh a děj tu prakticky není a stupidita tu hýbe od začátku do konce. Nesmyslné chování postav a to co se dělo na konci opravdu nechápu. Rozčiluje vás to, jak to jen vůbec jde a nezbývá nic jinýho, než vás z toho začne bolet hlava. To je první film, po kterým jsem si musel vzít prášek proti bolení hlavy! Příšernost, která nezná hranic... Nikdy více!
Démon pomsty (1988)
Průměrná halloweenská podívaná, která má sice zajimavého záporáka, který tu dostává docela dost prostoru na place, jenže příběhově je to taková klasická osmdesátková podívaná, která jakoby nemá duši a tudíš své poselství nemůže poslat dále.
Oscar 2018 (2018) (pořad)
Ničím zvláštní předávání Oskarů, akorát mě štve, jak se poslední dobou na předávání řeší stále dokola to samé. Afroameričani a ženy a jejich opomíjení (i když tady dostali naprostou většinu času). To pak člověka přestává něco takového bavit, když se řeší hlavně tyhle věci, místo těch filmových...
Hlubinná hvězda šest (1989)
Deep Star 6 je podobná stylem Leviathana, který vznikl ve stejném roce a i svým dějem jde vlastně o podobnou věc. Atmosféra se tu snaží vykukovat, ale je to zase jen taková průměrná kovbojka, která ale neurazí.