Poslední recenze (11)
Zázračný wrestler (2020)
Takovou blbost jsem už dlouho neviděla, nevydržela jsem ani deset minut, to se prostě nedalo.
Ženská věznice (2006)
Hodně filmů už jsem označila jako odpad, ale tohle se nemůže rovnat žádnému z nich. Toto překoná všechny blbosti! Nevidím jedinou dobrou věc, proč by to mělo dostat i jen jednu hvězdičku. A souhlasím s Diegem, že kdo dá víc jak odpad je úchyl :-o
Zlo mezi námi (2003)
Onskan,je podle mě téměř dokonalý. Má dobrý námět, herecké výkony, těchto pro nás méně známých herců, jsou také skvělé. A i přes to, že Ondskan má bez mála dvě hodiny, svižně utíká, až mi bylo trochu líto,když se blížil závěr. Námětem tohoto snímku je šikana ve škole.... Spousta lidí to hodnotí jako přehnaně brutální film se spoustou násilí. Já až tak úplně ne, protože takových scén tam není zas až tak moc a bez pochyby jsem už viděla brutálnější filmy ... Švédské filmy jsou pro mě jedny z nejlepších ... řekla bych téměř nesrovnatelné s tzv. americkými trháky ...