Recenze (203)
Kámoš k pohledání (2009)
Nic zvláštního na filmovém nebi se nekoná. Ničím nepřekvapující komedie na kterou jsem koukal jenom ,protože v ní hraje Jason Segel z HIMYM.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Průměrný akční film s nadprůměrnými efekty. Celkově jakési nezáživné a nudné.
P.S. Miluji Tě (2007)
Nejsem moc na tento druh filmů, ale tentokrát nejsem zklamaný. Hilary je nádherná.
Hanebný pancharti (2009)
Myslím, že se to Tarantinovi velmi povedlo. Napínavý, místy velmi vtipný příběh s fantastickými hereckými výkony.
Marley a já (2008)
Příjemný film s velmi přirozeným Wilsonem a Jenifer. Konec jsem měl silně rozmlžený.
Čínská čtvrť (1974)
Dlouho mi trvalo než jsem narazil na tento klenot. Vynikající detektivka se skvělým Nicholsonem a Fae Dunawayovou. Perfektní atmosféra ,k terou dokonale dotváří skvělá hudba. Prostě film ,který musíte vidět.
Planina v ohni (2008)
Kvalitní film,v klasickém Arriagově stylu. Bohužel je to spíše způsob vyprávění, který je zajímavý (i když dnes už i lehce okoukaný).
Chaos (2005)
Podprůměrná kriminálka ve všech směrech.
Okrsek 49 (2004)
Slušný film o hasičích s kvalitními hereckými výkony.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Další velmi slušné pokračování série, ve kterém se hodně reší dospívání hlavních hrdinů.