Recenze (434)
Bastardi (2010)
Film, ve kterém obsazení zdejšího šéfíka beru jako jediný důvod k tomu, aby byl vůbec na čsfd zařazen. Jaká je asi šance na to, že si na film zítra vzpomenu? Určitě podstatně menší, než že romové budou z regálů v obchodech shazovat horčice a znásilňovat a zabíjet svoje učitelky...
Legendy z Dogtownu (2005)
Nevím, prostě mě to nebavilo. Celý film jsem byl v depresi a každýho herce bych nejraději chytil pod krkem a ostříhal (Ledger je zlatíčko)...
Jižní Pacifik (2009) (seriál)
BBC jako vždy ve formě, není co dodat...
Bourneův odkaz (2012)
Všechno to na čem původní trilogie stavěla tomuhle filmu chybí a stává se z něj pouhé obyčejné béčko za pár týdnů zralé akorát tak do trafiky s nálepkou "49,-" No co říct, tohle se každý den nepovede..
Dům snů (2011)
Tak uzavřený film do sebe samotného, že než dojde na velký (rozuměj "takto zamýšlený"), ale neuvěřitelně odfláknutý finiš, člověk si to dá dohromady sám a pak už to ani dokoukat nepotřebuje..Sympatické obsazení a hudba to naštěstí maličko zachránili. I když se film mezi kulty zcela jistě nezařadí, já bych ho časem zvládnul klidně ještě jednou a už teď vím, že si při tom řeknu něco jako "Sakra, v té době začaly Rachel Weisz nejlepší léta"...
Insidious (2010)
Nooo..ke konci jsem měl co dělat! Vědět, co se bude dít, tak jsem si rovnou oblékl hnědé bezpečnostní trenky..Škoda jen že "onen svět" tam nebyl ukázaný víc..i tak ale s nadšením vyhlížím dvojku:)
Expresní zásilka (2012)
Zápletka jednoduchá a tak to u tohohle filmu má být. Téměř celý film jsem si přišel že sleduji trailer, který byl sakra našlapaný a už při jeho sledování jsem se filmu nemohl dočkat..a dostal jsem co jsem očekával - pořádně nabušenou porci adrenalinu, takže nemám jediný důvod si stěžovat:)
Žraločí invaze (2012)
Ještě jsem snad nezažil film, co by se mi ze začátku líbil a s každou minutou se propracovával až k finálovému skoroodpadu..skok válečníka do vody s brokovnicí a jeho práce s tou elektronickou píčovinkou to byl pro mě konec a šel jsem do kolen. Ale nutno dodat, že oproti podobným kultům jako jsou Píseční žraloci apod. to alespoň není úplná blbost a i na tu počítačovou část se dá s přivřeným očkem i čučet..
Patrola (2012)
Když pomineme fakt, že kdykoliv se něco v LA děje, je poblíž patrola 13, tak je to víc než koukatelný.. Styl natáčení nemá chybu a ústření duo skvěle táhne, nechybí ani pár slziček..
Útěk ze Sibiře (2010)
"Stalin je muž z oceli, bohatým bere a dává chudým..Jasně, a pak vezme oběma a strčí je na 25 let do gulagu.."