Recenze (369)
Hon na čarodějnice (2011)
Pěkná atmosféra, ale scénáristicky hloupoučké. S podobnou atmosférou se mi líbilo víc Černá smrt (2010) a Hra o smrti (2003) Ale Ron Perlman rules jako vždycky - dát démonovi hlavičku může jen Perlman :)
Jen Bůh odpouští (2013)
Takovej průměrnej triler se zvláštním zpomaleným stylem, který mnohé unudí k smrti :)
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Bylo by za 3*, ale jedna hvězda dolu za odpornej product placement ChubaChups a Prdbináčka
Grandhotel Budapešť (2014)
Roztomilá jednohubka, která dobře kombinuje triler s komedií. A démonický Willem Dafoe je parádní.
Godzilla (2014)
Těžká nuda střídaná skvělou akcí. Polovinu doby jen nezáživné konverzačky s hodně tupými dialogy, prodchnuté tuctovou romantikou a rodinnými tématy.. Ale ty akční scény fakt luxusní. Jedině při nich jsem si ten film dokázal vychutnávat. Pokud proklikáte film jen na ně, o nic nepřijdete. Ale recenze Kamila Fily taky zajímavej úhel pohledu http://www.respekt.cz/delnici-kultury/godzilla-jako-trenazer-bezvyznamnosti-a-ztraty-iluzi
Terminator Genisys (2015)
Vyčpělý, mnohokrát omílaný příběh, s každým dílem se akorát stávající takovým zamotaným uzlíkem příčin a následků, že už i sami scénáristi blouděj tímhle logickým bludištěm. Schwarzenegger ve všech svých verzích potěší :)
Tchyně (2015) (pořad)
Jeden díl (problém snachy s tchýní) a přišlo mi, že to nejsou ani zinscenovaný situace reálných lidí, ale že to jsou herci, navíc s až moc klišovitě napsanýma dialogama, až to bolelo víc než Ulice. Když snacha neumí vařit, tak to znamená co? No že přesoluje, přeci..
Sejdeme se na Cibulce (2013) (pořad)
Tomu říkám ale úlisnej moderátor..
Vlak do dospělosti (1989)
"Dva roky ani konzerva nevydrží."
Interstellar (2014)
>>SPOILER JAK SVIŇ<< Oj, vizuálně, hudebně a emočně nádhera a 3/4 filmu jsem tomu dokonce veskrze věřil nějakou tu vědeckou striktnost, ale poslední čtvrtina byla otočkou o 180° do bahna idiocie. Plus sem asi spoustu věcí nějak nepochopil. Co jako furt vymejšleli za gravitační hyperteorii, co měla zachránit lidstvo? Na co ta pani přišla? Co bylo za problém na zemi? Když dokážou vytvořit život podporující podmínky na tej finální centrifuze, tak proč ne na Zemi? A jako sněť?? Dělá si ze mě někdo prdel!? A ten prach? Tyve tak zalesnim Saharu a bude to určitě levnější než vyexpedovat lidstvo na druhej konec vesmíru, kde zas stejně budu zalesňovat nějaký vysněný království šutrů. A gravitací rozhýbat ručičku hodinek, aby morseovkou předala odhadem terabajty dat?? Proč rovnou tou všemocnou gravitací nedonutit sousedovic psa všechny ty data vyrejpat packama do písku? Bylo by to rychlejší a dávalo by to asi stejnej smysl. Prostě moc otázek a bojím se, že na žádnou z nich není smysluplná odpověď. A moh bych přidat ještě něco o tlačení na pilu, o banalitě skrývané za velkolepost, o polopatismu pro prvňáčky atd., ale to už je takový to kopání do mrtvoly. Můžu doporučit Strom života: podobně epický a emočně působivý, ale nenasírající nelogičností......................... Týden po shlídnutí: Ok, tak dávám 4, je to skvělej film. Kašlu na logiku :)