Recenze (339)
Tenet (2020)
Na první, přerušované, domácí zhlédnutí nemůžu dát více :(
The Dark and the Wicked (2020)
Spíš rodinný psycho drama než horor.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Moc pěkně zahraná reality-show. Skvělý casting i scénář. Ale nemuseli k tomu točit ten doslov, mohlo tomu věřit ještě více ovcí.
Země medu (2019)
Názorně zobrazené turecké hospodářství. Působivě natočený film, který překračuje hranice dokumentu.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
První dvě řady mě nadchly, ta třetí už je slabší. Ale kvalitní noir v retro kulisách to po je celou dobu. Pokud bude ještě jedna řada, chtělo by to nějaký pořádný kriminální případ.
Po svatbě (2019)
Stepmom po dvaceti jedna letech.
Hodinářův učeň (2019)
Nehrát v pohádce přehrávajíci Plodková přidal bych minimálně jednu hvězdu.
Manželská historie (2019)
Kramerová vs. Kramer asi už nikdo nepřekoná, ale herecky to bylo velmi dobré a na letošní Oscary to ambice určitě má. Nominace na Zlaté Glóby to ostatně naznačují. Téma je to tak ohrané, ale přesto jsou k vidění originální nápady (scénář) dialogů i monologů. V porovnání se zmíněnou klasikou to ale u mě na plný počet není.
Kominského metoda (2018) (seriál)
Dobrých komediálních seriálů (ale i filmů) je pomálo a tak tenhle byl pro mě příjemným překvapením. Mlaďasům to téma bude asi cizí, ale moudří vědí. Arkin i Douglas hláškují jak o život a ostatní jim k tomu pěkně a uvěřitelné sekundují. Ještě jedna sezóna by bodla.
Rambo: Poslední krev (2019)
Sly nám ve své roli nestárne a kdo má rád osmdesátková béčka jistě chrochtá blahem. Poslední krví tak nemusel říct poslední slovo a v Nové krvi, pokud se jí dožije, zase zatočí s nějakými lumpy. Což si všichni přejí, protože to dělá s chutí a noblesou.