Recenze (405)
Rytíři spravedlnosti (2020)
Tomu se říká vymazlený film. Náramně jsem se bavila. A neustále mi lezly na mysl knihy pánů Paasilinni a Jonassona.
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
Pan Sharif byl skvělý kapitán Nemo!
Ten Wanted Men (1955)
Jeden z nejlepších 100 westernů, jak čtu níže? A tady 62 - sic!- %? To jako fakt? :-))) Málem jsem se uchechtala do bezvědomí! Nejvíce jsem si užila nedobytného trezoru na kolečkách:-))) Že to musela být parodie už tehdy, to mi nikdo nevymluví:-)))
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Oceňuji, že z tak, pro film nezáživného - když uvážíme, že nikdo nepřišel o život a letadlo nevybuchlo, hrdinové nebyli ani mladí ani krásní a ani ke zranění nepřišli- , lze udělat dobrý film. Znovu jsem si uvědomila, jak pánové C.E. a T.H jsou umělci nejvyššího levlu. A samozřejmě můj obdiv patří hlavně panu Sullymu.
Temný Kraj (2017) (seriál)
Pomalé sice, ale vůbec ne špatné. Nebo docela dobřé, ale dosti pomalé. (Uháčkovala jsem šálu a neuteklo ani jedno očko:-))) Některé věci dosti humorné ( např.Pepa píše v zimě svou knihu na nezateplené půdě. Jeho přestavitel na můj vkus dost přehrává. Telenovelní linka Krajova syna.) Za Egona jedna hvězda navíc :-))
Zločiny Velké Prahy (2021) (seriál)
Když jsem pochopila, že se mám přestat rozčilovat nad tím šnekntempem vyprávění, přijala jsem ho a pak jsem si v klidu užívala půvabných exteriérů, nádherných interiérů a dokonalých kostýmů. Detektivka se tam také někde mihla. Někdy není tak úplně špatné zpomalit, dát si dobrou kávičku a jen vnímat krásu.
Gentlemani (2019)
Nejdřív nepochopení, dezorientace, nuda, pak záblesk, údiv, zpozornění, posléze pobavení a spokojenost. Vše v mé hlavě:-)))
Nechte ho jít (2020)
Pan Costner jako vždy vynikající. Paní Lane neméně. Ne tak už příběh.
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Naprosto perfektní!
Gigant (1956)
Výborný starý americký film. Vůbec nemám nad čím ohrnovat nos:-) Tři hlavní protagonisté skvělí. Pochopila jsem, proč se jim říká hvězdy - oni opravdu září!