Recenze (218)
Fargo (1996)
Velmi zajímavý snímek...
Zelený svět (1996)
Milý film, který stojí a padá na hereckém výkonu Kevina Costnera. A ten hraje skvěle :)
Casino (1995)
Je možná chyba se na tento film dívat poté, co jsem dokoukal všechny serie The Godfather. Každopádně to mohlo být kratší, poněvadž dívat se u konce čtyřikrát po sobě na to, jak Sharon Stone (opět) odchází z domova a opět se vrací...nevím nevím no....
Nelítostný souboj (1995)
Masterpiece!
Sedm (1995)
Zřejmě nejlepší krimi film, jaký jsem kdy viděl...jakože kriminálky opravdu nesleduju a nemám rád, tohle bylo něco (ono to ani nebyla uplně kriminálka). Od prvních minut vtáhne a nepustí....
Smoke (1995)
Nějak jsem tomu fkat nedokázal přijít na chuť...
Statečné srdce (1995)
K tomuto filmu není co dodat. Snad jen ,,Freedom".
12 opic (1995)
Na poprvé příliš velká porce. Řekl bych, že podobně jako u "Věčný svit neposkvrněné mysli" pochopím tento film až na podruhé. A jak zde čtu jiné komentáře, tak zřejmě nebude na škodu si ho pustít potřetí, počtvrté, popáté...a vůbec. :) Jinak to bylo rozhodně velmi zajímavé...dám si týden oddych a třeba přidám edit..
Forrest Gump (1994)
Co říct o tomto filmu a neopakovat se? Nevím, v kolika letech jsem tento film viděl poprvé, rozhodně to je už nějakých pár let a během té doby jsem se prokousával obecně filmem víc a víc až jsem párkrát začal přemýšlet, jestli ještě pořád Forrest Gump patří mezi mých TOP 5...a tak sem si ho nedávno pustil znovu...asi popáté, asi po dvou či třech letech. Známkou dobrého filmu/hudby/knihy u mě je, že v něm pořád nalézám něco nového, něco co mi v předchozích projekcích očividně uteklo a já to potom najdu a vidím film zase "trošku" jinak, z jiné perspektivy...a to se znovu povedlo. Asi pošesté. Tak zase třeba za rok, za dva mě znovu překvapíš Forreste...
Interview s upírem (1994)
Jednu hvězdičku musím ubrat za zde už mnohokrát zminovanou překombinovanost. Jinak velmi kvalitní snímek s nápadem...