Recenze (277)
Benga v záloze (2010)
Dosť neprehľadné, čo sa týka základného motívu toho filmu. Najviac ma bavili asi tie záverečné titulky, ktoré to objasnili.
Bezvadíkyještěprosím (2010)
Myslím, že nebudem šetriť. Veľmi láskavý film, ktorý ma prekvapil, čo som vôbec nečakal. Josh Radnor je proste stvorený do romantických komédií ako "good guy". Jeho charizma potiahla v podstate celý film vopred. Naviac potešila aj sympatická Kate Mara.
Běžící muž (1987)
Hlavne za to zhanobenie megaknihy od Stephena Kinga. Nechápem, prečo to dakto vôbec natočil v tomto štýle; dalo sa z toho vyťažiť oveľa, oveľa viac.
Bitch Slap (2009)
Hra na nadržané mozgy na mňa, žiaľ, neplatí. Miestnosti robené digitálne sú fakt nestráviteľné, celé je to úplne od veci. Film pre vyberaných blbečkov.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Parádna ruvačka takmer na konci.
Bláznivý příběh Robina Hooda (1993)
12th Century Fox. :-)
Blubberella (2011)
Pár minút sa to dalo.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Pre mňa najlepšia komédia, ktorú som mal možnosť vidieť. Borat sa dá púšťať aj dvakrát denne a vždy sa schuti zasmejete. Tento film vrelo odporúčam takmer každému! A už tiše.
Bučkovi - slunce, seno, vesnice (2013) (pořad)
Na tomto sa už ani z recesie nedá zasmiať.
Bůh masakru (2011)
Perfektné dialógy s úžasná gradácia. Jednoduchosť v pohybe. Zatiaľ čo sa dospelí hádajú, deti na to už dávno kašlú. Alebo ako pekne je vidieť to, že akási dnešná falošná premoralizovanosť na deti neplatí.