Recenze (56)
Poslední samuraj (2003)
Tady ani nie je čo hodnotiť. Tento snímok je proste bohovský a pre mňa to je veľkofilm svojej doby. Takéto filmy sa už ani netočia a myslím, že to už ani nevedia tak ako na začiatku 2000´s! Bok po boku s Gladiátorom ide o najlepší historický film aký bol kedy premietaný! Bodka.
Smrtonosná zbraň (1987)
Odkedy som na tejto stránke tak som v komentároch ešte nespomenul, že by som dal nejaké filmu 6 hviezdičiek, ale časy sa menia a toto je práve ten film, ktorý si ich zaslúži. Čím viacej krát si tento snímok pozriete tým viacej si všimnete takých menších detailov, ktoré robia z filmu dielo dvoch géniov (Black/Donner). Scéna v úplnom závere , ktorú magicky zakončil Roger pre mňa legendárnou hláškou: "Myslíš si, že budem jesť na Vianoce toho najhoršieho moriaka sám?". Ďakujem Donnerovi a Blackovi, ďakujem Gibsonovi a Rogerovi, že dali svetu tento kultový buddy krimi thriller "se všým všudy"!
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Noazaj úžasný seriál! Milujem tento žáner a hlavne milujem ak niekto natočí taký krimi - thriller, ktorý sa vám absolútne dokáže dostať pod kožu a táto detektívka taka naozaj je. Cely čas ste v napätí a k tomu famózny McConaughey, ktorý si rolu bláznivého Cohlea absolútne užíva. V poslednej dobe asi jeden z najlepších seriálov a musím dať plný počet hviezd :)
Wind River (2017)
Toto nebol len obyčajný film! Dostal som silný zážitok a telo sa mi ešte stále chveje! Fuu, ani neviem, čo ďalej napísať. Som absolútne nadšený. Pre mňa najlepší film roku 2017 a bez žiadneho zaváhania dávam 5* za réžiu, skvelý scenár, fantastické herecké výkony, hudbu a vlastne, všetko čo som vo filme videl, bolo bez chybičky! Ani by som sa nečudoval, ak by snímok zabojoval o Oskara. Klobúk dolu!
Nelítostný souboj (1995)
Tak to bolo niečo! V napätí od prvej minúty až po poslednú! Myslel som si, že Temný rytier je najlepší krimi thriller, ktorý som kedy videl. Po zhliadnutí tohoto snímku to budem musieť prehodnotiť. Al Pacino a De Niro podali výkony, hodné ich mien. Bolo to naozaj fantastická jazda. Scéna na káve, prestrelka na ulici alebo velké finále mi vytvorili také zimomriavky, že na film tak ľahko nezabudnem. Jasných 5*!
Americký gangster (2007)
Skvelá réžia a fenomenálne herecké výkony! Bol som absolútne pohltený dejom a dostal som úžasný zážitok v podobe silného príbehu, ktorý nám Ridley Scott, nemu verným spôsobom, podal. Crowe a Washington podali výkon hodný ich mien a majstrovské dielo je na svete!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Vrchol televíznej tvorby!
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Milujem celú túto buddy sériu s Gibsonom a Gloverom, ale obzvlášť mám rád posledný 4 diel, ktorý je celkom dosť kritizovaný. Pre mňa je rozhodne najvtipnejší a najpohodovejší. Páči sa mi premena Riggsa z psychopata na pokojného manžela, ktorý sa pripravuje na rodinný život. Jet Li pôsobí ako hlavný "villain" naozaj dobre. Hlášky ako vždy nemajú konkurenciu (okrem McClanea) a dvojica spolu bok po boku ťahajú celú sériu k záveru. Beriem film ako skvelé ukončenie dnes už kultového počinu Richarda Donnera.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Najkrajší vianočný film a najlepšia rozprávka vôbec. Brilantná hudba, nádherná Libuše a prekrásny dej - "smekám" pred českými pohádkami a tej najkrajšej dávam 5*!
Ctihodný občan (2009)
Strhujúci thriller o zlomenom mužovi, ktorý sa rozhodol pomstiť mužom, ktorý mu zabili rodinu a dať lekciu celému právnickému systému, ktorému nejde o spravodlivosť. Veľmi sa mi páčil Gerard Butler v hlavnej úlohe. Mám pocit, že toto je žáner, ktorému by sa on mal venovať a nehrať v sračkách, ako sú Bohovia Egypta, Londýn v plameňoch alebo Geostorm. Za skvelý scenár, napínavý dej, zápas Butler vs Foxx a s tým, že ide o jeden z mojich oblúbených krimi-thrillerov dávam 5*!