Recenze (129)
Dvojí hra (2009)
Film je asi tak o pol hodinku dlhsi ako by mal byt. Herci boli dobri, len na Julii je dost vidiet, ze ulohy mladych krasnych zien uz davno nie su pre nu a mala by skusit nieco ine.
Kauza CIA (2006)
Matt Damon je jednoducho slabý
Úhel pohledu (2008)
Napínavé, dokáže diváka strhnúť, ale ten záver ...
Karate Kid (1984)
Otras!
Che Guevara (2008)
Nemám rád oslavné ódy na masových vrahov a diktátorov.
V ostře sledovaném pásmu (1978)
Otrasny nepodareny film. Odhliadnuc od dobovej ideologie, je to herecky, rezijny aj scenaristicky nezdar. "Bojove sceny" vyzeraju ako z branneho cvicenia ziakov 1. stupna zakladnej skoly.
Konvoj PQ 17 (2004)
Nudné rozťahané, občasným vyrušením z podriemkávania sú len primitívne propagandistické protizápadné výstrely , ako zo starých sovietskych čias blahej pamäti generálneho tajomníka Leonida Iljiča.
Nuda v Brně (2003)
Nuda v Brne = nuda v kine
Tropická bouře (2008)
Je jasné, že tento humor nie je pre každého, ale ak nevzývate politickú korektnosť a občasná fekálnosť a tlačenie na pílu až na vrchol trápnosti vám nevadí, tak určite neoľutujete. Spústa vtipov, ktoré ,ako čítam ostatné komentáre, mnohí nepochopili, zrejme to nebolo dostatočne prvoplánové.
Temný rytíř (2008)
Po tom všetkom mediálnom tlaku som očakával niečo super ultra úžasné, no bol to len remeselne dobre zvládnutý film bohužiaľ plný patetických drístov, ktoré to celé ťahajú prudko nadol. Keď si to porovnáme v kontexte režisérovej tvorby, tak je to riadny prieser.